عالمیان درفینال پروتور جهانی تنیس روی میز فنلاند

به گزارش سایت آبی پوشان و به نقل از سایت فدراسیون تنیس روی میز، پیش از ظهر روز یکشنبه ۱۶ آذر ماه در یکی از دو بازی مرحله نیمه نهایی رقابت‌های پروتور جهانی تنیس روی میز فنلاند , نوشاد عالمیان به مصاف نیما عالمیان رفت و توانست با فتح دوئل خانوادگی و تمام ایرانی با برتری ۴ بر یک به دیدار نهایی مسابقات راه یابد.

نوشاد ست های اول، دوم، سوم و پنجم را در پیکاری نزدیک با نتایج ۱۱ بر ۸، ۱۲ بر ۱۰، ۱۱ بر ۹ و ۱۲ بر ۱۰ از آن خود کرد و ست چهارم این بازی هم با نتیجه ۱۶ بر ۱۴ به سود نیما عالمیان به پایان رسید.

حریف نوشاد عالمیان در فینال این رقابت ها که عصر امروز به وقت تهران انجام می شود یکی از دو بازیکن فرانسوی و ژاپنی خواهند بود که برگزار کننده بازی دوم نیمه نهایی هستند. به این ترتیب نیما عالمیان در بازی رده بندی حاضر خواهد شد.

افشین نوروزی دیگر بازیکن ایران نیز در این رقابت ها پس از باخت به حریف ژاپنی خود در جدول بازنده ها پس از پیروزی برابر حریف روسی به دلیل شدت مصدومیت مقابل حریف فنلاندی حاضر نشد و از جدول رقابت ها کنار رفت.

پیش از نوروزی نیز پوریا عمرانی در همان دور اول از جدول بازی ها حذف شده بود.

تیم الف ایران متشکل از نوشاد و نیما عالمیان قبل از شروع رقابت های انفرادی فاتح مسابقات تیمی در میان ۴۵ تیم شرکت کننده شده بود.

سرمربیگری تیم ملی تنیس روی میز ایران در این رقابت ها بر عهده کاظم مستحقی راد است.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.