عملکرد آماری استقلال تا پایان هفته ۲۴

اختصاصی آبی پوشان – استقلال در پایان هفته بیست و چهارم صاحب ۴۴ امتیاز شده است . معمولا بین فوتبالی ها گفته میشود تیمی که میانگین دو امتیاز از هر بازی را کسب کند قهرمان می شود . استقلال از این میانگین امتیازی فقط ۴ امتیاز کم دارد .

استقلال به علت تغییرات زیاد در ابتدای فصل امتیازات زیادی از دست داد و فاصله امتیازات موجود بین استقلال و صدر جدول در همان هفته های اول شکل گرفت و بعد از آن استقلال هم پا با تیم صدر جدول پیش آمده است . شاید اگر آن ۵ هفته اولی و عدم هماهنگی ها نبود استقلال اکنون مدعی اول قهرمانی بود .

استقلال در پایان هفته ۲۴ با ۳۷ گل زده بهترین آمار گلزنی را دارد و آمار قابل توجه دیگر این تیم این است که استقلال ۲۳ بازی از ۲۴ بازی برگزار کرده در لیگ برتر موفق به گلزنی شده است و تنها در دربی رفت موفق به گلزنی نشده است . همچنین استقلال به همه تیمهای لیگ برتری گل زده است .

میانگین گل +۱۵ برای استقلال آمار خوبی است و فاصله این تیم با تیم چهارم زیاد است و تقریبا از کسب رتبه سومی خاطر جمع است و در تلاش برای کسب رتبه دوم و حتی صدر جدول است .

استقلال در دور برگشت آمار فوق العاده ای داشته است و از ۹ بازی برگزار کرده خود ۷ برد و یک تساوی و یک شکست به دست آورده است و از این ۹ بازی ۲۲ امتیاز به دست آورده است که بسیار آمار خوبی بوده است .

امیدواریم با حفظ تیم موجود و بازیکنان و کادر فنی فعلی و تقویت تیم در چند پست و اخراج عوامل نفوذی و مدیران بی لایق از این مجموعه سال بعد استقلالی پر قدرت تر و قوی تر را شاهد باشیم .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.