قائدی قرارداد خود را استقلال در هیات فوتبال ثبت کرد

مهدی قائدی، اولین خرید استقلال در نقل و انتقالات تابستانی امروز با حضور در هیئت فوتبال استان تهران قرارداد خود را با این باشگاه به ثبت رساند.

این بازیکن ۱۸ ساله که به نیمار ایران معروف است بعد از عقد قرارداد گفت :

تیم خیلی خوب است و شرایط خوبی داریم و تمرینات را پشت سر می گذاریم. در ابتدای فصل به این جمع بندی رسیدیم که به تیم محبوبم بپیوندم. یک سری بحث ها درباره محل سکونت من نیز مطرح شده بود اما خانواده من طی روزهای آینده به تهران خواهند آمد تا در تهران ساکن شوند. باشگاه نیز پیگیر تهیه منزل برای سکونت من و خانواده ام است.

او در باره کار کردن با منصوریان در استقلال، عنوان کرد: منصوریان خیلی آدم خوبی است. تمرینات خوبی را داریم و امیدوارم فصل موفقی را با استقلال داشته باشیم. من با این تفکر به استقلال آمدم که فصل خوبی داشته باشم و امیدوارم به این موضوع دست پیدا کنم.

قائدی درباره فشار تمرینات بدنسازی استقلال، عنوان کرد: فشار شخصی نداشتیم و در قالب تیمی کار کردیم و به کسی خارج از برنامه تیمی فشار نیامد.
وی در ادامه درباره حضور در کنار بزرگان استقلال، تصریح کرد: برخورد بزرگها خیلی خوب هست و هوای جوانان را دارند و می شود موضوعات زیادی از آنها یاد گرفت.

مهاجم جوان آبی ها در پاسخ به این سوال که فکر می کند چه تعداد بازی برای استقلال انجام دهد، افزود: مربی در مورد بازی کردن من نظر می دهد و من تنها وظیفه دارم تمرینات را انجام می دهم.

قائدی در پایان درباره محرومیت از حضور در بازی های استقلال، گفت: در مورد محرومیت نیز باشگاه پیگیر این موضوع است.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.