ماجراهای علی کریمی و فدراسیون فوتبال

اختصاصی آبی پوشان – ابتدای متن باید اشاره داشته باشم که حقیر نویسنده متن از نظر دیدگاه های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی مشترکات زیادی با علی کریمی دارم و همچنین به عنوان بازیکن ملی همیشه به او احترام گذاشته ام ولی این اشتراکات و این احترام باعث نخواهد شد حرفی نزنم و ساکت باشم .

از چند روز قبل خیلی زیاد می شنویم که خیلی ها می گویند من خودم استقلالی ام ولی علی کریمی حرف حق میزنه و ازش حمایت خواهم کرد . اگر کسی خواست به شما این جمله را بگوید اجازه بدید تا اینجا که میگه ((من خودم استقلالی ام ولی)) بگه و حرفشو قطع کنید و این سوالات ازش بپرسید :

چرا در مورد رشوه هدایتی به فدراسیون فوتبال چیزی نمیگه ؟

سند این فیلم

https://t.me/abipooshan/17752

آیا این حرف نزدن ارتباطی با سهام ایشان در شرکت استیل آذین ایرانیان دارد ؟

سند

https://t.me/abipooshan/17840

چرا در مورد جعل قرارداد طارمی چیزی نمیگه؟

چون به نفع تیم محبوبش نیست ؟

چون باعث افت محبوبیت در بین پرسپولیسی ها می شود ؟

مگر جز این است که کسی که ادعای رک بودن و حق طلبی می کند باید بدون در نظر گرفتن مصالح حقایق را بگوید ؟
آقای علی کریمی چرا نمیگه که بعد از اخراج از نفت با تاج جلسه گذاشت و دو روزه حکم دو میلیارد و دویست میلیونی اش از نفت اومد در حالی که خیلی از مربیان هشت ساله دنبال پولشونن. چرا اون موقع از فدراسیون چیزی نگفت و تا مدتی ساکت شد تا وقتی سر معامله بعدی و گرفتن پست …. باهم به مشکل خوردن و شروع به افشاگری کرد ؟

دوستان استقلالی من :

مگر امیر قلعه نوعی این حرفها را چند سال قبل علیه جوادی و خبر ورزشی نزد ؟ چرا حمایت نکردید و چرا هواداران پرسپولیس نگفتن در این مورد باهم یک دل باشیم ؟ امیر قلعه نوعی سالهای سال قبل علیه نود گفت و میکروفن هم پرت نکرد و مودبانه تر گفت ولی خودی ها هم لقب مافیا دادن به همراه نا خودی ها و کسی حمایت نکرد . چرا ؟

وقتی اول فصل منصوریان از فساد همین ساکت گفت خودی ها به همراه نا خودی ها بهش لقب کچلِ بی خاصیت دادن و بحث اتحاد نبود . چرا ؟

همین کیروش که الان دارید بهش فحش میدید (البته بنده خودم از منتقدین اصلی کیروش هستم) مگر همین حرفهای علی کریمی در مورد دخالت های بی جای او در فوتبال ایران را مهدی رحمتی چند سال قبل نزد ؟ چرا اون موقع رحمتی شد باندباز و برخورد کیروش ستودنی بود و الان که کریمی در برابرش ایستاده رگ غیرت ایرانیتان بیرون زده ؟

 

هواداران فهیم استقلال :

همانطور که بعد از فوت خدابیامرز هادی نوروزی , همه عوامل پرسپولیس و عوامل فدراسیون باهم حول محور آن مرحوم متحد شدند و این تیم در آستانه سقوط را بلند کردند اکنون نیز این اتحاد هواداران رقیب حول محور کریمی شکل گرفته است و متاسفانه خیلی از هواداران ظاهر بین استقلالی را هم همسوی خود کرده است .

ما هم افرادی داریم که همیشه حرف حق را می زنند و لحن بیان و استدلال های بهتری هم دارند که نزدیک ترین فرد می توان مجتبی جباری را نام برد پس چرا همیشه باید اتحاد برای یکی از نیروهای سرخ باشد ؟

هادی صاحب خواجه

تلگرام استقلال

دیدگاه برای “ماجراهای علی کریمی و فدراسیون فوتبال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.