مامیچ :قطعاً با یک نتیجه خوب می‌توانیم به کشورمان برگردیم

مامیچ سرمربی العین در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اظهار داشت:
برنامه ای سخت و سنگینی داریم، برای استقلال احترام قائل هستیم.این تیم بازیکنان خوبی دارد و به خوبی استقلال را می شناسیم.مهم است که نتیجه خوبی بگیریم و به همین دلیل باید بازی و تیم حریف را اداره کنیم.

وی افزود: یک اتمسفر و یک شرایط خیلی قشنگ را در استادیوم آزادی دیده‌ام و مطمئن هستم یک بازی خوب را می‌توانیم ببینیم و قطعاً با یک نتیجه خوب می‌توانیم به کشورمان برگردیم.

وی در مورد اینکه العین چقدر برای بازی فردا امیدوار است تا بازی به دور برگشت نکشد، گفت: مهمترین مسأله این است که ما حریف را می‌شناسیم و می‌دانیم فردا می‌خواهیم چه کنیم. ما برای برد آمده‌ایم و در حال حاضر چیز دیگری نمی‌توانم بگویم. تصمیم گرفتن یا رأی دادن اکنون سخت است ولی حریف را به خوبی آنالیز کرده‌ایم.

سرمربی العین در مورد اینکه چرا ناصر الشمرانی غایب است،‌گفت: این بازیکن در مقابل ذوب آهن هم بازی نکرد این یک مسأله سیاسی بین دو کشور است و من نمی‌توانم در مورد آن صحبت یا تصمیم‌گیری کنم. اما مسأله‌ای نیست ما فردا بازی می‌کنیم.

سرمربی العین در مورد اینکه آیا از برانکو اطلاعاتی برای بازی با استقلال گرفته است یا نه،‌گفت: من با برانکو در این مورد هیچ صحبتی نکردم، نیازی با صحبت با برانکو در مورد استقلال ندارم، استقلال را همه می‌شناسند. من و برانکو دوستان خوب و قدیمی هستیم اما راجع به استقلال هیچ صحبتی با هم نداشتیم. استقلال تیم کوچکی نیست همه این تیم را می‌شناسند من هم نیازی به کسب اطلاعات از برانکو ندارم.

سرمربی تیم العین در پاسخ به این سؤال که گفته استقلال را در تهران زمین‌گیر می‌کنیم، اظهار داشت: این مسأله در جهان وجود دارد و هر مربی می‌خواهد پیروز باشد. یک مقدار تصمیم‌گیری سخت است ولی ما می‌خواهیم بازی فردا را با پیروزی به پایان برسانیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بازی با ذوب آهن چقدر می‌تواند در این بازی به آنها کمک کند، تصریح کرد: استقلال و ذوب آهن اصلاً شبیه هم نیستند و اصلاً نمی‌توان آنها را با هم قیاس کرد. استقلال تیم بسیار بزرگی است، ما در گذشته زندگی نمی‌کنیم و نسبت به بازی گذشته هم نمی‌توانیم تصمیم بگیریم و یا آن را با بازی فردا مقایسه کنیم و من نمی‌توانم در این خصوص نظری بدهم چون اصلاً درست نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد:آرزو می‌کنم که بازی خوب و قشنگی را ببینیم، ما برای بازی برگشت منتظر هستیم و قطعاً بازی برگشت را باهوش‌تر انجام خواهیم داد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.