مثلث نیازهای استقلال

استقلال در حال تغییرات است و اکنون در زمان عبور از منصوریان و رسیدن به یک استقلال جدید با مربی دیگری هستیم ، استقلالی که بتواند انتظارات هواداران را برآورده کند. برای رسیدن به استقلال مورد انتظار پیش نیازهایی وجود دارد که ما سه پیش نیاز اصلی را کنار هم قرار داده و مثلثی درست کرده ایم .

کادر فنی :

هواداران استقلال در مرحله ای قرار دارند که با مربیان بدون سابقه و کوچک و یا مربیان امتحان پس داده راضی نخواهند شد و انتظار یک مربی صاحب سبک و پرافتخار را میکشند. کادر فنی خوب اولین ضلع این مثلث را تشکیل می دهد .

 

زمین تمرین :

مسلما یک مربی درجه اول و یا حتی درجه دو و درجه سه اروپایی استقلال را در کمپ تمرین نخواهد داد که هر روز یک مهره کلیدی را مصدوم ببیند و برای مربی خوب باید زمین تمرین مناسب تدارک ببینند . پس زمین تمرین مناسب دومین ظلع این مثلث را تشکیل می دهد .

 

مهاجم :

استقلال به مهاجم تمام کننده ای نیاز دارد که بتواند موقعیت های ۵۰ یا ۶۰ درصد را به گل تبدیل کند و مهاجم های فعلی با وجود آنکه اعتقاد داریم تواناییشان بالاتر از آن چیزی است که در چند هفته اولیه نشان داده اند ولی چندین و چند موقعیت حتی هشتاد درصد را هم خراب کرده اند .

جالب است جدول لیگ را نگاهی بیاندازیم که استقلال گل خورده کمتری نسبت به ۸ تیم لیگ برتری دارد و البته در هنگام نگارش این مطلب بازیهای هفته هفتم به طور کامل انجام نشده اند و آمار گلهای خورده این تیمها بالاتر هم میرود و تنها تفاوت استقلال با این تیمها در گل زده است که استقلال را در پایین جدول نگه داشته است .

یک تیم هرچقدر هم خوب باشد اگر مهاجم تمام کننده ای برای به ثمر رساندن تلاش بازیکنان نداشته باشد نتیجه نخواهد گرفت .

 

✏️ هادی صاحب خواجه

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.