مجلس تبعیض بین دو باشگاه بزرگ را پی گیری نماید

دقیقا پنج سال پیش در همین روزها بود که استقلال ایران در گروه مرگِ آن دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ، شروعی برای سربلندی ایران و پیروزی در این آزمون سخت داشت. استقلال ایران آن‌روزها برای چندمین‌بار با پیش رفتن تا مرحله نیمه‌نهایی ، افتخاری برای فوتبال ملی و باشگاهی ایران کسب کرد. مرحله‌ای که اگر دولت تازه روی کار آمده رئیس جمهور محترم ، آقای روحانی و وزیر وقت ورزش دولت محترم ، نگاهی ملی‌ گراتر ، مسئولیت پذیرانه و مهم‌تر از همه‌ی این‌ها ، بی‌طرفانه‌تر داشتند، استقلال قادر بود برای پنجمین بار نیز به فینال آسیا راه پیدا کرده و بار دیگر پرچم مقدس ایران را بر فراز فوتبال آسیا و همانطور جهان به نمایش بگذارد ؛ اما متاسفانه مسئولین فعلی در دولت آقای روحانی به دو تیم اول ایران و پایتخت ، نگاهی متفاوت دارند.

همانطور که مطلع هستید ، تفاوت و تبعیض در دین مبین اسلام مجاز نمی‌باشد؛ همانگونه که علم روانشناسی روز دنیا برای داشتن مردم سالاری موفق نیز این مسئله را برنمی‌تابد.

ما مردم ایران‌ زمین از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی خواهان هستیم تا به این موضوع ورود کنند که چرا باشگاه استقلالی که در سال ۱۳۹۲ در نیمه‌نهایی آسیا حضور داشته ، با نگاه تبعیض‌آمیز دولت و وزیر محترم ورزش ، سال به سال تضعیف شده و برعکس در اردوگاه رقیب حمایت‌ها طوری در ذوق میزند که حتی نارضایتی دیگر باشگاهای لیگ را هم به دنبال داشته است.

باشگاه استقلال ایران در لیگ قهرمانان آسیا ، باید به جنگ حریفانی تا دندان مسلح شده خود در گروه مرگ برود . در دو ماه آینده مقابله با حریفانی که با خریدهای میلیون ها دلاری خود ، با آمادگی کامل، به مصاف استقلال ایران می‌آیند ، کار ساده ای نیست. تیم های رقیبی که به شدت تحت حمایت آل‌سعود هستند. استقلال ایران به شدت نیازمند حمایت ملی و نگاهی بی‌طرفانه از سوی مسئولین می باشد.

از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم با مورد سوال قرار دادن وزیر محترم ورزش و یا حداقل پیگیریهای مکرر ، به ایشان بابت این نگاه‌های تبعیض آمیز بین باشگاه های استقلال و پرسپولیس , بخواهند که در جهت کمک به تقویت استقلال ایران همچون مساعدت‌ها به پرسپولیس، مردم شریف و مدیریت ادراک ایران را یاری نمایند.

پیشاپیش از نگاه حق طلبانه شما که همواره یاری رسان مردم هستید ، سپاسگزاریم.
رامین همتی خادم و نماینده تمامی هواداران باشگاه

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.