مرد میدان های بزرگ باشید

🔵 خطاب به آبی پوشان:
هواداران تنهایتان نمی گذارند
مرد میدان های بزرگ باشید

✍️ محمود فخرالحاج

🔹اینکه هواداری از روی ناراحتی گله ای به آبی پوشان می کند به آن معنا نیست که تیم خودش را زیرسؤال برده است؟ گاهی در میان تمامی گلایه ها و ناراحتی ها عشقی پنهان است که با همین حمایت ها و همین پرکردن میدان ها نهان می شود.
🔹هوادار بدون اینکه بخواهد از سمت باشگاه یا افراد دیگری فراخوان بشنود، برای حمایت و پشتیبانی از تیم محبوب خود از شهرهای مختلف خود را به ورزشگاه آزادی می رساند و ساعت ها قبل از شروع بازی روی سکوها می نشیند تا موعد بازی فرا برسد.
🔹بازی که شروع شد باز هم با شعارها و فریادهایش تیم محبوبش را تنها نمی گذارد و تا دقیقه ۹۰ یک صدا حمایت خود را فریاد می زند.. انتظار دارد که تیم محبوبش هم بیشتر هوایش را داشته باشد.
🔹نمی خواهیم بگوییم هیچ کدام از آبی پوشان خدای ناکرده کم کاری کردند یا اینکه خواسته باشند نتیجه ای جز برد برای تیمشان بدست بیاید، اما حرف و گفته همین هواداران که پس از پایان بازی، خسته از یک روز پر التهاب و سفری طولانی مدت قرار بود باز رخت سفر بربندند و این راه طول و دراز آمده تا تهران را به مقصد شهر خودشان طی کنند دوست داشتند یک دلگرمی می داشتند.
🔹همین هواداران علاوه بر اینکه تقصیرها را گردن داوری و بدشانسی و …و… می اندازند، در ته دل خود، در پشت چشمان اشکبارشان تنها و تنها این خواسته را از تیم محبوبشان از بازیکنان گرفته تا مربیان و…و… می خواهند که مرد میدان های بزرگ باشند.
🔹در بازی های بزرگ نتایج بزرگ و دست نیافتنی بگیرند.. آسیا را برای خود کوچک بدانند و از گروه مرگ برای خودشان گروه زندگی بسازند.
🔹این تیم همان تیم فصل گذشته است با تنها چند جا به جایی در بازیکنان، اما این تیم همان تیم فصل گذشته است همان تیمی که تا یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بالا آمد، همان تیمی که قهرمان جام حذفی شد و همان تیمی که در لیگ جزو چهار تیم بالانشین جدول بود.
🔹هواداران تنها و تنها خواسته شان از مردان آبی پوش تیم محبوبشان همین است که قدر گل ها و فرصت هایی که بدست می آورند را بدانند و هرگز دلخوش به گل های کم نباشند و برای تثبیت برد تا دقیقه ۹۰ بجنگند و هرگز پا پس نکشند.
🔹هواداران هم همیشه پای این تیم ایستاده اند و هنوز هم می ایستند چون به واقع تنها و تنها عاشق این تیم هستند‌‌‌‌ و حتی گلایه هایشان را هم از روی شوق بیان می کنند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.