مشروح کنفرانس خبری وینفرد شفر بعد از برد برابر سپیدرود

وینفرد شفر سرمربی استقلال بعد از برد سه بر صفر برابر سپید رود رشت در هفته بیست و سوم در کنفرانس خبری حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگارن شد .

ارزیابی از بازی؟

بعد از یک بازی قبلی به بازیکنانم گفتم که باید یک بازگشت خوب داشته باشیم. اگر شما نبازید، نمی توانید برنده باشید و از عملکرد امروز بازیکنانم بسیار خوشحالم. دوباره امروز خیلی خوب فوتبال بازی کردیم و پاس های زیاد و سریعی دادیم. یک بازی بزن زیرش و بازی بلند نبود. همه با لبخند فوتبال را نگه می کردند و بازیکنان با لبخند بازی می کردند. خوشحالم به خاطر عملکرد همه بازیکنان اصلی و نیمکت نشین استقلال. یک تبریک خیلی خوب باید به امید ابراهیمی بگویم. مدت طولانی بود که از این گل ها نزده بود اما امروز گل زیبایی زد. دیروز خیلی تمرینات خوبی برای ضربات ایستگاهی داشت و ما به بازیکنی این چنین نیاز داریم. او نه به خاطر گلزنی و بلکه به عنوان قلب تیم عملکرد خوبی داشت. غافلگیر نه اما خیلی خوشحال شدم از اینکه هواداران باز هم پشت تیم هستند. خیلی خوشحالم که هواداران کریمی بازیکن پیشین من را را نیز تشویق کردند و این یک احترام است. ما هواداران فوق العاده ای داریم و اتفاق خوبی است که به سرمربی رقیب احترام گذاشتیم و او تشویق شد. خوشحال شدم که امروز در هتل و در مسابقه کریمی را دیدم؛ او بازیکن بسیار بسیار خوبی بود و مطمئنم که راه خود را ادامه می دهد.

پاسکاری به سبک آلمانی استقلال؟

از تعریف شما تشکر می کنم. همه کارهایی که ما انجام می دهیم و امروز تماشا کردید به دلیل تمرینات بسیار سخت تیم ما است. این خیلی کار راحتی نبود که در هفته های ابتدایی روش بازی تیم را تغییر دهیم. اول این شخصیت تیمی است و بازیکنان هستند که می خواهند یاد بگیرند و بهتر و بهتر و بهتر شوند. ما تیم بسیار خوبی داریم. ساناک، طاهری و میگوئل در کنار ما هستند. کار ما شبیه زمانی است که شما می خواهید نواختن پیانو را یاد بگیرید و باید تمرین کنید و تمرین کنید و تمرین کنید. ما تمرین پاس دادن بدون رقیب انجام می دهیم و این کار را تکرار و تکرار می کنیم و هر روز بهتر می شویم. با اضافه شدن پژمان یک بازیکن بیشتر در اختیار داریم که خوب بازی می کند. خیلی ها می گفتند او برای بازگشت شانسی ندارد اما ما قدم به قدم او را به تیم باز گرداندیم. او ۱۵ دقیقه، ۲۰ دقیقه، یک نیمه و حالا ۹۰ دقیقه بازی می کند. امید ابراهیمی و روزبه چشمی دو هافبک قدرتمند ما هستند. بازیکنان بسیار خوبی مانند مجید حسینی را در اختیار داریم. ما همیشه با بازیکنان صحبت می کنیم و ویدئو می بینیم و تیم حریف را آنالیز می کنیم. ما وقتی دقایقی از بازی خود را نگاه می کنیم، نمی گوییم بد بود و می گوییم باید بهتر شود. همینطور از نظر جسمانی؛ ما اگر بدن های خود نداشته باشیم، باید مانند تنیس با توپ بلند کار کنیم و تنها هافبک ها نظاره گر می شوند. کار ما تمام نشده هنوز باید بهتر باشیم. همه بازیکنان ما باید برای پاس کاری متوالی اعتماد به نفس داشته باشند و ما در هفته ۳ مرتبه تمرین پاس کاری می کنیم.

ضربات ایستگاهی؟

همیشه برای ضربات ایستگاهی و خودمان تمرین می کنیم. امید جوان(نورافکن) بسیار خوب با هر دو پا شوت می زند اما ضربه ایستگاهی او چیزی نبود که من از او می خواستم زیرا من انتظار داشتم او مستقیم ضربه بزند و مانند جپاروف شوت فنی نزد. بابت عملکرد او بسیار خوشحال هستم زیرا او یک استعداد برای آینده است. هرگاه من صحبت می کنم، چشم های او به لب های من است تا بیشتر یاد بگیرد. بازی قبلی میلاد زکی پور بازی کرد و ما بازیکنان زیادی داریم و باور کنید بازیکنان ما خوشحال هستند و اعتماد به نفس بالایی دارند وقتی بازیکنان جدید اضافه می شود. بویان و تیام که اضافه شدند، همه گفتند چه بازیکنان خوبی به ما اضافه شدند. هیچکس نمی گوید شاید این بازیکن در پست من باشد و همه به دنبال موفقیت هستند. بهنام که وارد زمین شد، نگفت چرا من بازی نمی کنم و او بازی می کند و این روحیه تیمی است که برای من مهم است. الریان و السد بازی دارند و باید این بازی را آنالیز کنیم.

آینده سپیدرود؟

این تیم صد در صد کاری که می توانست را انجام داد. نیمه اول نیز یک فرصت گلزنی داشتند و شاید می توانستند گل هم بزنند. ما قبل از این دیدار بازی آنها را آنالیز کرده بودیم و می دانستیم خوب بازی می کنند و بابت کاری که کریمی انجام داده خوشحال هستم و آنها می توانند در لیگ برتر بمانند.

تعویض تیام؟

طبیعی بود که وقتی با دو یا سه گل جلو باشیم، او می تواند بازی کند. تیام با ما خیلی تمرین نکرد اما صبح وزنه زده بود. قبل از بازی و بین دو نیمه نیز اندکی تمرین کرد و موضوع این است که وقتی بازیکن آزاد جذب می کنید، او از باشگاهی نیامده و مدتی است بازی نکرده و باید او قدم به قدم کار کنید تا آمادگی جسمانی بهتری داشته باشد. او باید کار گروهی با دیگر بازیکنان را یاد بگیرد. هر بازیکنی فقط برای این فصل نیست و برای آینده نیز هستند زیرا شرایط سنی خوبی دارند.

دروازه بان استقلال در آسیا؟

ما زمان داریم.

تلگرام استقلال

دیدگاه برای “مشروح کنفرانس خبری وینفرد شفر بعد از برد برابر سپیدرود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.