مظلومی : برای جانشین کرار فکرهایی کرده ایم

نشست-خبری-مظلومی

پرویز مظلومی سرمربی استقلال  در نشست خبری قبل از دیدار با سایپا از هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت:فردا یک بازی دیگر و یک ماراتن دیگر در لیگ بعد از اینکه ۱۲۰ دقیقه مقابل نفت بازی کردیم داریم. می‌دانیم که فردا مقابل تیم خوبی بازی داریم و جلالی هم مربی توانایی است. ما استقلال هستیم و عزممان جزم است که صدرنشینی‌مان را حفظ کنیم.

مظلومی افزود: تیم‌ها از هم شناخت دارند و ما هم سعی‌مان این است که اجازه ندهیم از نقاط ضعفمان استفاده کنند. توکل ما به خدا است و ان‌شاءالله فردا سه امتیاز را خواهیم گرفت.

سرمربی استقلال درباره اینکه محروم یا مصدومی در بازی فردا دارند، اظهار داشت: خرسندیان مصدوم است و فعلاً محرومی نداریم، از طرف دیگر وضعیت حاج‌محمدی هنوز مشخص نیست و باید ببینیم این بازیکن فردا به ما اضافه می‌شود یا نه.

وی درباره اینکه آیا برای کرار جانشینی در نظر دارد یا نه، افزود: برای انتخاب جانشین کرار در نیم‌فصل فکرهایی کرده‌ایم.

مظلومی درباره اینکه استقلال ۱۲۰ دقیقه مقابل نفت بازی کرده و برای بازی فردا خسته است، اظهار داشت: تلاش ما این است که در این مدت ریکاوری کنیم و بازیکنان سرحال شوند اما برای بازی فردا تغییراتی خواهیم داشت و از بازیکنانی که کمتر بازی کرده‌اند بیشتر استفاده خواهیم کرد.

مظلومی درباره جدایی کرار هم گفت : درباره کرار دیگر حرف نمی‌زنم و اینقدر در اینباره صحبت کردم که خسته شده‌ام.

وی در خصوص اینکه چه توصیه‌ای به کی‌روش دارد تا رحمتی را به تیم ملی دعوت کند، گفت: رحمتی گلر بسیار خوبی است که در این چند سال توانایی‌هایش را نشان داده به نظر من او به درد تیم ملی ما می‌خورد ولی سرمربی تیم ملی خودش تصمیم‌گیرنده است اما باید همه را ببیند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه این مسابقه به نوعی تقابل رحمتی با نکونام است، گفت: من در این مورد صحبتی ندارم و تقابلی هم با کسی نداریم.باشگاه سایپا برای من قابل احترام است ولی ما با سایپا بازی داریم نه اشخاص.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.