معذرت از همه کاربران مجموعه آبی پوشان به خاطر همه دروغ هایی که گفتیم

با سلام

بنده هادی صاحب خواجه مدیر مجموعه آبی پوشان به نمایندگی از کل مجموعه به خاطر همه خبرهای دروغ و غیر واقعی که به شما در این مدت داده ایم معذرت خواهی میکنم .

انسان باید جرات پذیرش اشتباهات و عذرخواهی را داشته باشد و ما این جرات را پیدا کردیم و قاطعانه عرض میکنم در ۱۸ سالی که برای استقلال فعالیت میکنم و قلم میزنم رسانه ای به این ضعیفی و پر اشتباه نداشتیم که در زیر به دلایل اشاره خواهم کرد .

معمولا در همه سالها و به واسطه سالها حضور در کنار استقلال افرادی هستند که در کار خبر رسانی صحیح به ما کمک کنند ولی در سالهای اخیر و به خصوص در چند ماه اخیر همه ارکان باشگاه دروغگو شده بودند (و هستند)

وقتی مدیرعامل باشگاه (چه قبلی و چه جدید ) بارها به دروغ خبری را اعلام می کند که امشب با فلان نفر تمام میکنیم و ما آن خبر کار میکنیم و فردا میشویم رسانه دروغ .آنقدر این فردا ها پس فردا می شوند که دروغگویی ما هم از منبع عالی ترین مسوول باشگاه بیشتر و بیشتر می شود .

یکی از مدیران ارشد باشگاه در تماسی که داشتیم گفت همین الان ۱۵۰ هزار دلار به جپاروف برای بدهی قبلی و پیش قسط جدید پرداخت کردیم و تمدید کرد شما بزنید تمام و ما این خبر تمدید را میزنیم و فردا میفهمیم که این پول پرداخت نشده و ما این وسط رسانه مظلوم و دروغگو هستیم.

بازیکن در استوری اینستاگرامش میزنه که خبر قهرم صحت ندارد و همون شب اردوی تیم در ترکیه رو ترک میکنه و تا این لحظه هم به تیم برنمیگرده ما چه خبری بگذاریم ؟

وقتی سرتاسر این فوتبال از مدیرش گرفته مربی و بازیکنش همه دارن دروغ میگن مای رسانه از چه منبعی میتونیم خبر بزنیم ؟ مگه منبعی موثق تر از خود اون بازیکن یا مدیر است ؟

ما بازهم معذرت میخواهیم که با خبرهای دروغمان به شعورتان توهین شده ولی ای کاش آن کسانی که منبع این خبرهای دروغ بودند هم معذرت خواهی کنند …

تلگرام استقلال

2 دیدگاه برای “معذرت از همه کاربران مجموعه آبی پوشان به خاطر همه دروغ هایی که گفتیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.