معرفی وسیله های ورزش در خانه

سلامت و تندرستی کاربران سایت برای ما اهمیت زیادی دارد و بر این اساس در این مطلب سه وسیله ورزشی کاربردی را برای شما معرفی می کنیم که امیدواریم بتواند برای سلامت شما موثر باشد و شما را با روشهای ورزش در خانه آشنا نماید .

تردمیل :

با توجه به سرد شدن هوا و شرایط نامناسب آب وهوا که پیش رویمان است می توان به جای پیاده روی بیرون از خانه، با خرید تردمیل از این وسیله کاربردی استفاده کرد. دویدن روی تردمیل دقیقا مشابه دویدن روی زمین نیست چون این دستگاه سرعت را تنظیم می کند و حتی در صورت خستگی اجازه تغییر سرعت را نمی‌دهد و به علاوه این امکان را می‌دهد تا بتوان مراحل دویدن را ثبت و جهت بررسی و مقایسه بعدی بکار گرفت.

%d8%aa%d8%b1%d8%af%d9%85%db%8c%d9%84

دوچرخه ثابت :

ورزش با دستگاه دوچرخه ثابت یک نوع فعالیت هوازی است، به همین دلیل مزایای زیادی برای سلامت به همراه دارد. چند مورد از مهمترین آنها عبارتند از:

با خرید دوچرخه ثابت به خوبی می توانید وزن کم کنید. اگر از اضافه وزن رنج می برید، انتخاب دوچرخه های ثابت برای سوزاندن چربی های اضافی یکی از بهترین گزینه های ممکن است.

دوچرخه های ثابت در کاهش استرس شما هم نقش دارند و مانند دیگر ورزش های ایروبیک سبب ترشح هورمون اندروفین می شوند. ثابت شده این هورمون در افزایش میزان شادی و نشاط تاثیر دارد. بنابراین اگر می خواهید در محیط خانه با کمک دستگاه های ورزشی خوشحالی بیشتری داشته باشید به سراغ دوچرخه های ثابت بروید.

اگر با دوچرخه های ثابت درست ورزش کنید فشاری روی مفاصل و زانوهای شما وارد نمی شود و نسبت به دیگر دستگاه های خانگی آسیب و عوارض کمتری به همراه دارد.

داشتن این دوچرخه برای دوچرخه سواران هم مفید است. در روزهایی که به دلیل گرم یا سرد بودن هوا امکان دوچرخه سواری بیرون از خانه وجود ندارد، این دوچرخه ها به تقویت ماهیچه ها کمک می کنند تا آمادگی بدن کاهش پیدا نکند.

%d8%a7%d8%b3%da%a9%db%8c-%d9%81%d8%b6%d8%a7%db%8c%db%8c

اسکی فضایی :

الپتیکال (اسکی فضایی) دستگاهی است که عضلات بدن را در برابر تمرینات هوازی (تمرینات طولانی مدت با شدت کم) قــــرار می دهد، و باعث تقویت سیستم قلبی- تنفسی شما شده و فشار لازم را برای بالا بردن کارایی قلب و ریه ها ایجاد می کند. علاوه بر ایــــن راهی مناسب برای سوزاندن کالری ها و کم کردن وزن بدن می باشد تا بدن در وضعیت و آمادگی مطلوب قرار گیرد.

شما با خرید اسکی فضایی می توانید بالاتنه و پایین تنه بدنتان را همزمان تمرین دهید، به طور مثــال شانه ها، بازوها، سینه، کمر و ران ها، همه را در یک زمان به فعالیت می اندازد. در حقیقت، این دستگاه فواید بسیار زیادی برای تمرین روزانه قلب و عروق شما دارد. استفاده متداوم از الپتیکال میزان ظرفیت قلب را به سرعت افزایش خواهد داد و همه بدنتان را به فعالیت وا می دارد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.