منصوریان : از بازیکنان جوان عقب نشینی نخواهیم کرد

 علیرضا منصوریان سرمربی استقلال در پایان دیدار تیم های نفت و استقلال  و برتری یک بر صفر استقلال گفت :به تیم استقلال بابت این برد تبریک می گویم. بازیکنان جانانه بازی کردند و لازم است به یار دوازدهم تیم که هوادارانمان هستند تبریک بگویم. در استفاده از یار دوازدهم حمایت تماشاگران بیشتر نمود پیدا می کند.

وی درباره استفاده از دروازه بان جوان در تیم گفت: حسینی باید افتخار کند که این شانس را دارد که به جای مهدی رحمتی بازی کند. رحمتی در ۱۰ سال گذشته یکی از بهترین های فوتبال ایران بوده است و حالا این شانس نصیب حسینی شده است. هر کسی که آمادگی داشته باشد می تواند درون دروازه بایستد. اگر شرایط بازی ایجاب کند که رحمتی به میدان برود از او استفاده می کنیم. فرقی برایمان ندارد و ما می خواهیم از هر بازی ۳ امتیاز کسب کنیم.

منصوریان تصریح کرد: می دانستیم که حریف در آخر بازی به بازی مستقیم روی می آورد. برنامه مان این بود که مبعلی را از بازی خارج کنیم. او در جام حذفی نیز به ما ضربه زده بود. در اواخر بازی به فکر حفظ نتیجه بودیم و می خواستیم در زمین خودمان بنشینیم. وریا غفوری هم به موقع به تیم ما بازگشت.

سرمربی استقلال درباره صحبت های شهریاری بیان داشت: باید به این نکته اشاره کنم که حافظ منافع کسی نیستم. تا برنده می شویم می گویند استقلال و پرسپولیس را برنده کرده اند. این مسایل نمی تواند باعث برنده شدن ما شود. دیگر آن دوران گذشته که بگوییم فدراسیون دنبال برد سرخابی هاست. هر که زحمت می کشد برنده می شود مثل جام حذفی که حریف برنده شد.

وی درباره امید نوافکن بیان داشت: هفته پیش با مربیان سابق نورافکن در تیم جوانان صحبت کردم و آن ها گفتند که او می تواند به عنوان مهاجم بازی کند. نورافکن نیاز به اعتماد به نفس دارد. از عملکرد او راضی هستیم و باید از او حمایت کنیم.

سرمربی استقلال درباره ضعف دفاع چپ استقلال اذعان داشت: در این پست چند بازیکن در اختیار داریم و باید روی گزینه هایمان به نتیجه برسیم. برخی اشتباهات به دلیل افت فیزیکی و برخی به دلیل جایگیری است. در مورد بازی نمایشی هم مخالفم. زیرا باید به حریف احترام بگذاریم. نباید این ریسک ها انجام گیرد و باید جلوی این اتفاقات را بگیریم.

وی درباره این که از ۷-۶ بازیکن جوان استفاده می کند بیان داشت: احتمال این که بازیکنان جدید را بخریم تا به ریتم مناسبی برسیم وجود دارد. از بازیکنان جوان عقب نشینی نخواهیم کرد. قطع به یقین جوان بنزین سبز درون زمین است. استقلال باشگاهی ۷۰ ساله است و باید آینده آن را در نظر بگیریم. امثال برزای و حسینی می توانند در ۱۰ سال آینده برخی از هزینه های استقلال کم کند.

منصوریان درباره بیانیه بختیار رحمانی اذعان داشت: هیچ مطلبی را در دو روز اخیر نخوانده ام زیرا نمی خواهم تمرکزم بهم بخورد. کسانی در تیم می مانند که با جان و دل بازی کنند. هر اتفاقی که در نقل و انتقالات بیفتد ما نظرمان را به باشگاه می گوییم و تصمیم با باشگاه است . اگر درخواست رضایت نامه کرده، ما اصولمان را در نظر می گیرم. ۲ سال با باشگاه قرارداد دارد. با این حال من با بختیار صحبت نکردم و فردا یا پس فردا تکلیف او مشخص می شود.

وی در واکنش به درگیری روی سکوها و اعتراض مدیرعامل نفت گفت: ما دیگر از این موضوعات خسته شدیم. اگر هواداران ما سمت هواداران پرسپولیس رفتند، خیلی زشت بوده و ما آن را محکوم می کنیم. من داخل زمین هستم و چند نفر هیجان زده می شوند و آن سو می روند. به ما چه ربطی دارد و مگر می توانیم هدایت کنیم. شهریاری این چند سال در فضای مصاحبه نمی آمد اما این چند روز دائما مصاحبه می کند. ما روی بحث فنی تمرکز می کنیم. ما نمی توانیم چیزی بگوییم. هر اتفاقی که نزدیک خانه شهریاری هم می افتد، مقصرش ما هستیم!

منصوریان در پایان درباره شهباززاده افزود: من شنیدم که او مذاکراتی را با باشگاه خود برای جدایی کرده است. با او صحبت کردم. شماره ۱۰ سجاد را به کسی ندادیم و در صورتی که او رضایت نامه اش را بگیرد، بازیکن ماست.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.