منصوریان : برای مسلمان و پورسرخ و… بادیگارد گرفتیم نه خودم

علیرضا منصوریان که در کلاس مربیگری شرکت کرده است در حاشیه این کلاس مصاحبه ای کرده است که به شرح زیر است :

من فکر می کنم که انتهایی ندارد کار مربیگری چون وقتی از خواب بلند می شوید، می توانید تا شب چیزهای زیادی یاد بگیرید. مدرس ما از انگلیس آمده و می توانیم چیزهای زیادی یاد بگیریم. هر کسی که فکر کند، همه چیز بلد است، آن روز پایان مربیگری است. هر روز باید فکر کنی که یکسری جلوتر از تو هستند تا دنبال چیز جدید بروی.

وی درباره بازیکنان خارجی تیمش افزود:

ما یک مگویان را داشتیم. پادوانی را هم قبلا سابقه کار با من داشت. رابسون را نیز از برزیل آوردیم. خارجی ها حساس هستند و از آنها  راضی هستم. رابسون نیاز به زمان داشت و نیم فصل دوم خواهید دید که چقدر این بازیکنان بهتر می شوند.

سرمربی استقلال درباره استعفای کی روش تصریح کرد:

دیروز در اخبار خواندم که تاج قبول نکرده است. ما در شرایط حساسی هستم و صدرنشین گروهمان در آسیا هستیم. اگر بتوانیم پلی آف نرویم و مستقیم به جام جهانی برویم، یک رکورد است. حضور در جام جهانی برای دومین بار متوالی خیلی مهم است. از سال ۷۸ تا ۹۸ نتوانسته بودیم به جام جهانی برویم و بعد از آن هم یکی در میان تا ۲۰۱۴ رفتیم. این اولین بار است که می خواهیم ۲ بار پشت سر هم برویم. می توانیم نشان دهیم و کی روش می تواند به ما کمک کند.  از تاج می خواهم که برای کی روش بستر خوبی فراهم شود.

منصوریان درباره نقل و انتقالات استقلال گفت:

با رحیم زهیوی  صحبت کرده بودیم اما او آفر بهتری از قطر داشت و به دنبال آندو هستیم. اگر بتواند با ماشین سازی به توافق برسد، می توانیم اعلام کنیم که برای جذبش اقدام کردیم. او از بچگی در استقلال بوده و شرایطی که در تیم ملی دارد، برای ما خوب است. آندو جوان ها را رو به جلو حرکت می دهد. برای آندو نیز خوب است و مقصر اتفاقات قبلی و جدایی اش از استقلال، خود آندو نبود. امیدوارم او به آرزوی دوران کودکی اش برسد. برای جذب ۲ بازیکن دیگر نیز اقدام کردیم. از بازیکنان جوان مثل محسن کریمی، فرشید اسماعیلی، مجید حسینی و… استفاده می کنیم. یک دفاع خوب به نام عظیم گوک آوردیم. برای استفاده از جوانان عقب نشینی نمی کنیم. بازیکنان من تفاوت زیادی با هم ندارند. با اعتماد کادرفنی دست به دست هم می دهیم. ممکن است هر بازیکنی یک سال رشد کند یا افت کند. اگر ببینیم که شرایط سخت است، ممکن است با جذب همین یک بازیکن به کارمان ادامه دهیم.

وی در واکنش به شایعه جدایی کاوه رضایی بیان داشت:

نه، این درست نیست. کاوه رضایی بازیکن ماست و با او دیشب صحبت کردم. نزدیک به نیم ساعت با هم حرف زدیم و اطلاع دقیق از تمرینات او دارم. هیچ جا نمی رود و خواهش می کنم که حواشی او را کم کنند. این بچه اهل مصاحبه و حاشیه نیست. یک بخشی از انرژی ما صرف مسائل فنی می شود و بخش اعظمی هم صرف مسائل حاشیه ای می شود. برخی از این آقایان که ادعا می کنند استقلالی هستند و در قالب استقلالی خودشان را نشان می دهند، از نظر ما و هواداران استقلال محسوب نمی شوند.

منصوریان درباره حمایت افتخاری از خودش گفت:

طبیعی است که از مدیرعامل استقلال تشکر می کنم. او از من شناخت ۲۵ ساله دارد و از او ممنونم. مشکلات تیم را در کنار هم حل می کنیم.

وی در خصوص افتتاحیه رستورانش با حضور پرشور اهالی فوتبال باین داشت:

از پیشکسوتان و همبازیان سابق خودم تشکر می کنم. از شاگردانم در پرسپولیس خیلی تشکر می کنم. بیشتر آنجا را موقعیت در نظر گرفتم نه بحث تبلیغات. بازیکنان استقلال و پرسپولیس در قالب دوستی کنار هم بودند. مهمان من بودند و شب خیلی خوبی بود.

سرمربی استقلال در ادامه گفت:

بعد از این مراسم عکس گذاشتند و گفتند بادیگاردهای منصوریان. از یک شرکت حفاظت فیزیکی خواهش کردیم که ۱۵ بادیگارد را به ما بدهد تا محافظ مهمانان باشند. وقتی پوریا پورسرخ و محسن مسلمان و یک آدم دولتی و ورزشی می آیند، از لحظه ای که ورود پیدا می کنند، امنیتشان با من است. من هم برای هر کدامشان یک بادیگارد گرفته بودم. این فضا را با بادیگاردهای منصوریان قاطی نکنند. من یک ماشین دارم و می نشینم و می روم و همه می دانند که من بادیگارد ندارم.

وی در پایان درباره آشتی با علی دایی گفت: اختلافی با هم نداشتیم که آشتی کنیم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.