منصوریان : تک تک نفرات العین را میشناسیم و آنالیز کرده ایم

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال در نشست خبری قبل از بازی با العین گفت:فردا یک بازی خیلی خوب از آن بازی‌هایی که من خیلی دوست دارم، داریم. من در دوران مربیگری‌ام از بازی‌های سنگین استقبال کردم. یک آزمون و خطای بسیار خوب داریم و از یک فیلتر خیلی خوب باید عبور کنیم.

وی افزود: فردا جوانان ما به یک امتحان بسیار خوبی رسیده‌اند و یک بار دیگر این پرچم را که امانت دست‌شان بوده ایستاده نگه دارند. ما فردا قطعا با خیلی از جمعیت حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت. تیم العین را به طور کامل می‌شناسیم. خصوصیات اخلاقی سرمربی، اعضای کادر فنی و بازی‌های قبلی‌، مربی قبلی‌ و شیوه بازی‌شان، نقاط ضعف و نقاط قوت‌شان و نقاط آسیب در زمان حمله و نقاط آسیب‌شان را در زمان دفاع به خوبی بررسی کرده‌ایم. در مجموع ۱۸۰ دقیقه از این تیم غرب آسیا را آنالیز کامل داریم. تک تک نفرات‌شان را برای تک تک بازیکنان‌مان آنالیز کامل کرده‌ایم.سعی‌مان بر این بوده که در فاصله بین آخرین بازی لیگ‌مان و این بازی به طور کامل تیم حریف را مثل یک سفره جلوی بازیکنان‌مان پهن کنیم تا آنها کاملا بدانند با چه حریفی باید مقابله کنند. ما ۲ تا ۹۰ دقیقه داریم که باید در این ۲تا ۹۰ دقیقه به هدف‌مان برسیم. هدف‌مان کلین‌شیت کردن است و اگر به یاری خدا به این مهم دست پیدا کنیم قطع به یقین با توجه به اینکه العین در بازی‌های گذشته‌اش به جز بازی با ذوب‌آهن در اصفهان هیچ بازی را نتوانسته کلین شیت کند قطعا می‌توانیم به این تیم آسیب کلی برسانیم.

وی تصریح کرد: در این دو ۹۰ دقیقه و مخصوصا ۹۰ دقیقه دوم باید دقت کافی را داشته باشیم و در کل آمادگی روحی و روانی و تاکتیکی برای این بازی داریم.

منصوریان ادامه داد: نگاه ما به بازی با العین دو مسابقه ۹۰ دقیقه‌ای است. من به عبدالرحمان و هم تیمی‌هایش خوشامد می‌گویم نگاه ما بر روی سکوهاست. امیدوارم هواداران ما ورزشگاه آزادی را پر کنند. کمیته مشوقین ما برنامه خوبی برای مسابقه فردا گذاشته است. من برای حریف احترام قائلم. استادیوم آزادی گذرگاه سختی است و سرمربی العین فردا اولین حضورش را تجربه می‌کند.

منصوریان در مورد محرومیت هواداران پرسپولیس در بازی با لخویا گفت: رنگ هوادار فرقی ندارد.  اینکه یک بازی تماشاگر ندارد خیلی سخت است. ما هفته‌های پیاپی می‌گوییم که لیزر نیاورید. مواد منفجره پرتاب نکنید اما یک لحظه هواداری احساساتی می‌شود و شاید در آن لحظه برایش لذت‌بخش باشد که چنین کاری می‌کند اما خیلی بد است تیم دوم پایتخت از هوادار محروم شده است.

تلگرام استقلال

دیدگاه برای “منصوریان : تک تک نفرات العین را میشناسیم و آنالیز کرده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.