منصوریان : خدا را شکر شرمنده هواداران نشدیم

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از دیدار مقابل الاهلی اظهار داشت: خداوند را خیلی شکر می کنم که نگذاشت ما شرمنده هواداران شویم. دست تک تک این هواداران را از طرف کل باشگاه می بوسم. آنها زیر باران شدید دایم در حال تشویق تیم بودند.

وی افزود: بخش اعظم حملات امروز را پشتیبانی این هواداران می دانم. الاهلی سال گذشته نایب قهرمان شده بود و در بازی رفت هم این تیم حرفه ای در دقیقه ۹۲ مساوی را با باخت عوض کردیم. ما باید فضای خود را در بازیهای مختلف در جام باشگاهها حفظ کنیم. گروه فنی ما خیلی زحمت کشیدند.

سرمربی استقلال ادامه داد: این مساوی سبب شد که جایگاهمان در جدول حفظ شود و این را مدیون هواداران هستیم. از دید من خطایی که روی کاوه در نیمه اول شد باید با کارت قرمز مواجه می شد. من حیث المجموع از کار بچه ها راضی هستم هر چند که می شد این تیم را ببریم. باید خیلی باهوش و حرفه ای بازی کنیم. این جام جای بازی احساسی نیست.

منصوریان اذعان داشت: می خواستیم امروز با خسرو و مهدی وارد میدان شویم تا ببینیم چه احساسی دارد زیر چنین بارانی بازی را دید. شاید ۱۰ نفر هم چتر نیاورده بودند. زمانی که با یک گل عقب بودیم وبین دو نیمه به رختکن رفتیم، فضای بزرگترهای تیم ما اصلا تاکتیکی نبود بلکه می خواستیم شرمنده نشویم؛ ان هم در روز مبعث. قطع به یقین باتوجه به فشردگی تماشاگران به ۸۶ تا ۹۰ هزار تماشاکر هم امروز رسیده بود.

وی درباره رقیب مورد علاقه اش در مرحله بعد ادامه داد: امروز التعاون در برابر لوکوموتیو ۴ گل زد و ۴ گل خورد. یعنی خط حمله این تیم قوی است و خط دفاعش ضعیف است. ابتدا به ساکن امیدوارم تمام هموطنانم از گروه خود صعود کنند. هر تیمی باشد امیدواریم تیمی باشد که بتوانیم آن را حذف کنیم. از فدراسیون فوتبال هم می‌خواهم در مقابل عربستان عقب‌نشینی نکند و بتوانیم در کشور ازبکستان میزبان آنها باشیم.

نصوریان درباره اهداف تیم در آینده تصریح کرد: ما از اول می می توانیم بازیکن بخریم. ما فقط یک هدف داریم. حفظ ستاره های خودمان که یکی از آنها اینجا کنار من است. باید باشگاه با ۱۱ بازیکن ما تمدید کند. در آغاز فصل یک اتاق تکانی کامل داشتیم. اما امروز به یک هارمونی رسیده ایم. من لیستی به افتخاری نداده ام. به او گفتم که می خواهم بازیکنان حفظ شود. ما می خواهیم سامانه ای را راه اندازی کنیم تا هواداران از ما حمایت کنند و پول برای ما واریز کنند. بزرگ ترین نعمتی که داریم این هوادارانند.

وی افزود: در چند سال اخیر برای اولین بار است که بازیکنان استقلال قبل از پایان فصل بیش از ۸۰ درصد پول خود را دریافت کرده اند. من حیث المجموع جلب بازیکن ما بیش از ۲ یا ۳ نفر نخواهد بود. امروز لباسم را عوض کردم چون با بچه ها در حال دویدن بودم. للهی به همین دلیل بوده و من باید ببینم باشگاه در چه پستی بازیکن می خواهد تا او را جذب کند.

منصوریان درباره شرایط باران در کیفیت استقلال بیان داشت: قطع به یقین باران در روند بازی ما تاثیر گذاشت. الاهلی نسبت به سایر تیمها کمتر وقت کشی می کند. البته وقت کشی دروازه بان هم طبیعی بود زیرا ۱۱ بازیکن ما درون محوطه آنها بودند.

وی افزود: قربان خدا بروم که به اندازه نیاز الاهلی باران فرستاد. تیم های ما آمادگی بازی و تمرین در هوا و زمین نمناک ندارند اما الاهلی قبل از هر بازی ۳ بار زمین خود را نمناک می کند. وقتی یک نم آب می دهیم زمین های ما باتلاقی می شود.

سرمربی استقلال درباره مشکلات تیمهایی که هم در آسیا و هم در لیگ بازی دارند خاطرنشان کرد: در لیگ ما هر چه به پایان مسابقات برسیم شرایط پیچیده تر و دشوارتر می شود. ضمن این که باید نسبت به تیم ملی انعطاف داشته باشیم. من قبلا به فتاحی گفتم که وقتی به فروردین می رسیم تیمهای ما یا در آسیا لطمه می خورند یا در لیگ. به لحاظ لجستیکی به آن سطح نرسیده ایم که تیم از این بازی به بازی بعدی برسد و بلافاصله از هتل، آماده حضور در بازی بعدی شود. تیمهای حاضر در آسیا نمی توانند در هر دو جام مدعی باشد. در نفت که بودیم به ما می گفتند تیم باید یا لیگ را بچسبد یا آسیا را. البته ما در هر سه جام مدعی شدیم زیرا از لحاظ لجستیکی امکانات داشتیم ولی الان شرایط متفاوت است. امروز بازی می کنیم و پس از آن نوبت به ریکاوری است در حالی که رقیب ما تراکتور با استراحتی هفت روزه به مصاف سپاهان می رود. خدا را صدهزار مرتبه شکر که در این مدت مصدوم نداشته ایم.

تلگرام استقلال

دیدگاه برای “منصوریان : خدا را شکر شرمنده هواداران نشدیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.