منصوریان راه بردن پرسپولیس را به سپاهان هم نشان داد

اختصاصی آبی پوشان -سپاهان در وضعیت خوبی قرار ندارد و در این وضعیت باید به مصاف صدرنشین لیگ برود . صدرنشینی که به واسطه کادر فنی و بازیکنان گران قیمت و خوبش و کمک های غیبی بیرونی تا بدین جای لیگ در صدر جدول قرار داشته است . اما معتقدیم همین سپاهان بحران زده هم به راحتی توان شکست دادن پرسپولیس را دارد .

پرسپولیس به شدت وابسته به ۳- ۴ بازیکن خود است و با نبود این بازیکنان به مشکل میخورد و دربی هم دیدیدم که نبود کمال کامیابی نیا در ترکیب این تیم چه اثراتی داشت . حال در بازی پیش رو علاوه بر کامیابی نیا , جلال حسینی و. احتمال زیاد محمد انصاری هم حضور نخواهند داشت . با این اوضاع سیستم دفاعی پرسپولیس به شدت دچار مشکل خواهد بود . استفاده درست از بازیکنانی مثل جپاراف و رسول نویدکیا و محمدی میتواند دفاع تیم برانکو را برهم بزند و همچنین بازیکنان شوت زنی که سپاهان در اختیار دارد میتوانند از ضعف دروازه بان حریف در شوت گیری استفاده کنند و با ضربات از راه دور دروازه این تیم را تهدید کنند موردی که علیرضا منصوریان با توجه به شناخت خوب خود از شاگرد قدیمی اش بیرانوند به اجرا گذاشت و به موفقیت هم رسید .

در فاز هجومی پرسپولیس تیمی خطرناک به نظر می رسد ولی در همین مورد هم تیم منصوریان نشان داد که با بستن درست و اصولی رضائیان-رفیعی و مسلمان این تیم در فاز تهاجمی قدرتی نخواهد داشت .

شاید بتوان ترس بزرگ هواداران سپاهان و سایر تیمها که اکثرا مایل به موفقیت سپاهان در این دیدار هستند شجاع خلیل زاده باشد .

شجاع که در این فصل نشان داده مدافع پر اشتباهی است و البته سابقه نشان داده روی وجدان کاری او هم نمی شود صد در صد حساب باز کرد و انتظار می رود عبدالاه ویسی که مربی باهوشی است در مورد شجاع اشتباه نکند و با یک مدافع با انگیزه تر و شجاع تر از شجاع خلیل زاده , خط حمله پرسپولیس را مهار کند . ویسی و کادر آنالیزش میتوانند با مرور چند باره دربی ۸۴ موارد خوبی را از این دیدار برداشت کنند که قطعا در بازی پیش رو به آنها کمک خواهد کرد .

ویسی که سال قبل بسیاری از معادلات را برهم زد و تیمش قهرمان شد میتواند در قهرمانی امسال هم نقش زیادی داشته باشد و با یک بازی منطقی برابر پرسپولیس بازهم معادلات زیادی را برهم بزند و پیشبینی های آقای عابدینی فردی که در فدراسیون فوتبال مسوولیت دارند را بر هم بزند .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.