منصوریان : روزهای خوبی در انتظار ماست

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی مقابل پدیده مشهد اظهار داشت:از بنزین سبز استفاده کردیم و نیروی جوان در ترکیب قرار دادیم.دست هواداران را می بوسم چون به ما خیلی کمک کردند. از هواداران تشکر می‌کنم که به این جوان‌ها اهمیت می‌دهند. با تیمی بازی داشتیم که می‌دانستیم طی هفته‌های گذشته با تیم‌های صدر جدولی خوب بازی کرده است. مهاجری تیم منسجمی را درست کرده و توانستیم در نیمه دوم با مالکیت توپ و داشتن صبر و حوصله به نتیجه برسیم اما در دقایق پایانی نگران بودیم که دوباره اتفاقات هفته‌های قبل نیفتد و بتوانیم از گلمان مراقبت کنیم اما ۱۵ دقیقه آخر را مدیریت کردیم هرچند که باید یاد بگیریم که با یک بر صفر هم می‌توان برنده بود. من راضی هستم چون هواداران راضی هستند.از هواداران می‌خواهم ما را تنها نگذارند. روزهای خوبی در انتظار ماست و در بازی روز سه‌شنبه مقابل نفت تهران منتظر آن‌ها هستیم.

وی درباره قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا گفت:اخیرا جلسه ای با حضور رییس فدراسیون،رییس سازمان لیگ و نمایندگان تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا داشتیم.ما به هم قول دادیم که در آسیا رنگ آبی و قرمز و سبز اصفهان و آبی خوزستان همه به هم کمک کنند.همه هواداران باید به هم کمک کنند.البته یک صخره قبل از مرحله گروهی داریم که السد نام دارد. می خواهیم مثل کره ۲۰۱۴ و یا بحرین ۲۰۰۶ همه دست به دست هم دهیم.اگر از این مرحله عبور کنیم نایب قهرمان فصل گذشته در گروه ماست.لوکوموتیو در دو جام فصل گذشته کشورش قهرمان شده است.التعاون کمی ناشناخته است.برای همه تیم های حاضر در این مسابقات احترام قائل هستیم.

سرمربی استقلال درباره محل برگزاری بازی با تیم های عربستانی بیان داشت:تاج حرف خوبی زد و گفت که تیم حریف نمی خواهد در ایران بازی کند اما ما می خواهیم در کشورشان بازی کنیم.حالا اگر قرار باشد کشور ثالث باشد هم کشورهای آسیای میانه مد نظر ماست. اگر ان شاءالله برویم مرحله بعد باید تلاش کنیم تا سهمیه ایران را حفظ کنیم.

وی درباره انتقادات به خط دفاعی استقلال و عدم ارتباط کلامی برزیلی ها با سایرین گفت:پادوانی و مگویان فارسی صحبت می کنند.یک مقدار روی رابسون نگران هستیم که با حضور پادوانی مشکلی نیست.

سرمربی استقلال درباره بحث بازگشت پژمان منتظری و سجاد شهباززاده به جمع آبی پوشان اظهار داشت:پژمان و سجاد خانه شان استقلال است.پژمان نه بازارگرمی کرد و نه ادبیات عجیبی به کار برد.او گفت هر زمانی بخواهد به ایران بازگردد خانه اش استقلالی است.درباره شهباززاده هم شنیده ام مربی اش او را به بازی گرفته است.ما همچنان شماره ۱۰ را به کسی نداده ایم و در اختیار خود من هست.

وی درباره لیست خروجی استقلال گفت:الان نمی توانیم درباره لیست خروجی صحبت کنیم.هفته آینده با نفت بازی داریم.یکی از مهم ترین مسابقات ما بازی نفت است.بازی نفت به اندازه السد اهمیت دارد.چون اگر ببریم با یک ۹۰ دقیقه دیگر می توانیم به خرمشهر برویم.الان درباره لیست خروج صحبت نمی کنیم اما قطع به یقین پس از بازی سپاهان،با افتخاری می نشینم.قطعا لیست خروجی داریم.فعلا سکوت می کنی چون اگر به رسانه ها بیاید مشکل ساز می شود و به تیم استرس وارد می کند.فضای خوبی با افتخاری داریم و پس از بازی سپاهان در جلسه ای با او لیست را اعلام می کنیم.

سرمربی استقلال درباره اظهارات روز گذشته اش پیرامون فضای مجازی خاطرنشان کرد:تلاش می کنم بازیکنان را از فضای مجازی بیرون بیاورم.اخبار را از رسانه ها می گیرم.۱ میلیون خبر در فضای مجازی هست.سال هایی که من تیم ملی بودم فضای مجازی نبود اما از داخل فوتبال ما ۵ مرد سال آسیا درآمد.بهترین های آسیا از آن درآمد.با توجه به آلودگی فضای مجازی سعی می کنیم بازیکنان را از آن بیرون بیاییم.

منصوریان درباره قهر آرش افشین پس از خط خوردن از لیست استقلال گفت:افشین قهر نکرد.ما ۱۹ بازیکن به اردو رفتیم.بازیکن نوزدهم می تواند به هتل برود یا روی سکو باشد.افشین جزو بهترین ها در بعد اخلاقی است.واقعا سخت است که ۱۸ نفر را انتخاب کرد.خسرو حیدری جزو بهترین های ماست.او امروز ۹۰ دقیقه گرم کرد.می دانم سخت است بازیکنی به استقلال بیاید و بازی نکند.به هر حال ما هم دست مان بسته است و مجبوریم بهترین ها را انتخاب کنیم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.