منصوریان : زمانی طوری صحبت می کند که انگار برای تیم رقیب کار می کند

علیرضا منصوریان در نشست خبری بعداز بازی تیمش مقابل سایپا اظهار داشت:بازی خیلی پرکش و قوسی بود.فکر می کنم می توانستیم یک بر صفر یا دو بر صفر می توانستیم ببریم.با یک غفلت بازی را به یک بر یک کشاندیم.جوان ها غفلت کردند و همان جوان ها خدا بهشان عنایت کرد و دو بر یک بردیم.هواداران را خوشحال کردیم،حرص دادیم و دوباره خوشحال کردیم.

وی ادامه داد:در کل روند بازی حق استقلال پیروزی بود.با احترام به سایپا که خوب بازی می کرد.سایپا حتی در ثانیه های آخر می توانست کار دست ما بدهد.وقتی بازی دو بر صفر می شود و در دقیقه ۹۰ گل بخوریم دو بر یک برنده می شویم.خدا را شاکرم که به دل بچه های جوان ما مثل فرشید نگاه کرد.این جوان از طرف مجموعه خودمان تحت فشار قرار گرفته بود.می دانستم فرشید امروز گل می زند.متاسفانه از داخل مجموعه خودمان به خودمان آسیب زدند.سخت است در این شرایط به خوبی راه را پیش ببریم.هفته آینده در آسیا بازی می کنیم.می توانند سکوت کنند و اگر کمک نمی کنند سکوت کنند.۸ سال پیش من خودم بازیکن استقلال بودم و به طور حتم می دانم اگر بازیکنی از نظر روحی به هم بخورد سخت است برگردد.

سرمربی استقلال درباره گلی که آبی ها خورد خاطرنشان کرد:هوادار می داند این جوانان چه کسانی هستند.جوان همین است و باید تبعاتش را پذیرفت.جوان همین است.گل را می خوریم و بعد گل قشنگ تر می زنیم.

وی ادامه داد:تلاش ما بر این است که سعی کنیم ضریب اشتباهات را پایین بیاوریم.سکو به ما این انرژی را داد که گل دوم را بزنیم.این اتفاق از بازی سپاهان در دور رفت افتاد.جوانان ما شکل گرفته اند و کافی است ضریب اشتباهاتمان را پایین بیاوریم.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد:من از امروز دیگر زمانی را عضو هیات مدیره استقلال نمی دانم.او جوری صحبت کرد که انگار عضو هیات مدیره حریف است.وقتی به کاپیتان من بی احترامی می کند چه باید گفت؟من با ۳۲۰ هزار تومان به استقلال آمدم و آیا قرار است تا ۲۰ سال قیمتم همین باشد؟این ها زحمت کشیدند.وقتی فرشید باقری را گرفتیم ۷ باشگاه او را می خواستند.به ما توهین شده است.به افتخاری توهین شده است.از او خواستم چالش های ما را برطرف کند.ما نیازی نداریم درباره تیم حریف صحبت کنیم و اول باید مسائل درون خانواده مان را حل کنیم.عوامل چی را شناسایی کنیم آقای زمانی؟ما دو کاپیتان داریم.امروز یک روز بسیار بد بود.در داخل رختکن ما از دیروز تا همین الان آقای زمانی بود.هفته بعد با لوکوموتیو بازی داریم و الان که ساعت ۸ است زمانی تا ۹:۳۰ مصاحبه می کند.اصلا شک ندارم.اینجا فضای فوتبال است.زمانی آدرس را اشتباه آمده است.

وی ادامه داد:زمانی من را مجبور کرده است که بروم قرارداد بازیکنان استقلال را پیدا کنم.چه دلیلی دارد زمانی کاپیتان های استقلال را به عنوان عوامل آسیب معرفی کند؟حیدری دو سال است از استقلال طلب دارد.من چه جوری باید از زمانی بخواهم سکوت کند.امیدوارم وزیر یک تصمیم خوب بگیرد و منافع هوادار را در نظر بگیرد.امروز متوجه بودم که هوادار به هم ریخته است.گل تساوی سایپا را علتش را زمانی می دانم.تیم می خواست کاری کند که به زمانی بگوید فرشید ۳ میلیارد قیمتش هست.

منصوریان در پاسخ به سوالی درباره جابر انصاری و از دست دادن فرصت‌ها، گفت: وقتی بازی با سایپا است، یاد بازی استقلال و سایپایی می‌افتیم که ۴ بر ۳ استقلال با هدایت مرحوم حجازی باخت. ما امروز خیلی موقعیت از دست دادیم و به یکباره به بازی برگشتیم. همیشه نمی‌توان به راحتی از تنبیه شدن فرار کرد. من فکر می‌کنم این نقیصه را باید همه برطرف کنند. درباره انصاری هم باید بگویم او و محسن کریمی مدتی مصدوم بودند. ما سعی می کنیم مجموعه خوبی از ۲۲ بازیکن داشته باشیم. ما با جابر روزهای خوبی داشتیم. جابر برگشته و حالا نیاز به توجه و نگاه دارد. شما در انتها می‌بینید که تیم قبراقی دارید و وقتی کسی نیست، بازیکنان خوب دیگری را دارید که جایشان بگذارید. مجبور شدیم پادوانی را برای تمدید اقامتش دیروز به کیش بفرستیم و امروز حسینی به جایش عالی کار کرد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.