منصوریان : قهرمانی دور از دسترس نیست

علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان ضمن عرض تبریک عید نوروز به هموطنان و اصحاب رسانه و آرزوی موفقیت و سلامتی در سال جدید گفت: بعد از وقفه ۱۹-۱۸ روزه از آخرین مسابقه فردا بازی می‌کنیم که در این مدت چند روزی به بازیکنان استراحت دادیم و ۱۵-۱۴ روز تمرین داشتیم.

وی ادامه داد: از نحوه تمرین کردن بازیکنان رضایت کامل داریم و خدا را شکر هیچ مصدومی به غیر از وریا غفوری که در تیم ملی مصدوم شد نداریم اما این اعتقاد را داریم بازیکنی که لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد، می‌تواند در مسیر رشد تیم ملی آسیب ببینید که اگر این اتفاق بیافتد نشان می‌دهد چقدر تلاش کرده و اصلا ناراحتی‌ای از این موضوع نداریم. حتی به وریا گفته‌ام باید به این مسئله افتخار کند که در راه تیم ملی مصدوم شده است.

سرمربی استقلال با بیان اینکه منافع ملی نسبت به دیگر منفعت‌ها ارجحیت دارد، عنوان کرد: به تیم ملی بابت دو برد خوبی که اخیرا کسب کرد تبریک می‌گویم. یک مقدار هم با اینکه چین خطرناک بازی می‌کرد اما به موقع گل زدیم و به تمام مردم ایران به ویژه هوادارانی که به ورزشگاه رفتند تبریک عرض می‌کنم.

منصوریان درخصوص تداوم محرومیت مهدی رحمتی ابراز کرد: من با رحمتی صحبت کردم. وکیل او مستنداتی دارد که رحمتی در بازی فردا که نمی‌تواند بازی کند برخلاف قوانینی است که در ماده‌ها و تبصره‌های موجود در کمیته انضباطی و فدراسیون وجود دارد و در مقابل آن رای صادر کرده‌اند. من به رحمتی گفتم رای طوری است که نمی‌توانیم به استیناف برویم و کاری کنیم ولی مستنداتی که مهدی دیروز به من نشان داد، نیاز دارد مسؤولان کمیته انضباطی توضیح دقیق بدهند تا ما مطلع شویم چرا بازیکن ما به این شدت محروم شده است. در ماده‌ای که دیدم باید ضرب و شتم یا حمله بازیکن به داور اتفاق می‌افتاد که هیچکدام نبوده یا اینکه آقای فغانی گزارش می‌کرد که رحمتی به من حمله کرده است.
وی با بیان اینکه سه دروازه‌بان آماده داریم، اظهار کرد: سابقه مهدی رحمتی در فوتبال ایران مشخص است، سید حسین حسینی چهار سال با ما در تیم ملی امید بوده و سومی هم بابازاده در پایه‌های استقلال رشده کرده ولی فارغ از این مسائل دوست داریم بدانیم چرا بازیکن ما را به این شدت محروم کرده‌اند اما دوست داریم بدانیم طبق کدام بند تا این اندازه بازیکن ما محروم شده و اگر اشتباه این اتفاق افتاده باشد رحمتی می‌تواند حقوقی این مسئله را دنبال کند که امیدوارم همینطور هم باشد.
سرمربی استقلال تاکید کرد: در تیم‌های بزرگ مثل استقلال شانس برای مساوی یا باخت ندارید و اصلا این تیم‌ها تشکیلاتشان طوری بوده که به هوادارانشان فقط برد تفهیم شده است و عادت به پیروزی در استقلال و اینگونه تیم‌ها طبیعی است و هواداران به این امید به ورزشگاه می‌آیند. مگر اینکه اتفاق دیگری بیافتد.
منصوریان ادامه داد: برای تمام بازی‌ها برنامه‌ریزی داریم و در مسابقه با فولاد هم با کمک خدا برای کسب سه امتیاز می‌رویم. می‌دانیم مسیر سختی برای قهرمانی داریم اما دور از دسترس نیست و امیدوار به راهمان ادامه می‌دهیم و خیلی اتفاقات در ۶-۵ هفته پایانی لیگ رخ داده است و مسیر قهرمان و نایب قهرمان با تیم‌های سوم و چهارم تغییر داشته است.

وی اظهار کرد: ما باید مستحکم راه خود را در پیش بگیریم که هدف اول ما عبور از تراکتورسازی است و هدف دوم ما اینکه ببینیم چه اتفاقاتی برای پرسپولیس می‌افتد.ما حرکت سینوس‌وار رو به بالا در سال ۹۵ آغاز کردیم. در شروع لیگ تشکیلات باشگاه در حوزه فنی تمام عوض شد و ۹ نفر جدید آمدند و سرپرست و مدیر فنی ما هم تغییر کردند. نزدیک به ۱۱ بازیکن هم جابه‌جا شدند. یک زمان کوتاهی احتیاج داشتیم که بین بازیکنان و کادر فنی درک روحی، روانی و همچنین فوتبالی و اخلاقی باشد که این مسیر سینوس‌وار را در ابتدای فصل رو به پایین رفتیم. در فوتبالی هم هستیم که مردم ما خیلی کم طاقت هستند اما یکی از محبت‌ها و لطف و عنایت خدا که شامل حال من شد و برای آن دست تک تک هواداران را می‌بوسم، این بود که در راه ما اعتماد به نفس و حمایت و پشتیبانی هواداران در داخل ورزشگاه و بیرون ورزشگاه، رسانه‌ها و … وجود داشت که این اتفاق خوب به داخل تیم آمد.

منصوریان درخصوص محر,م و مصدوم‌های تیمش در دیدار با فولاد خوزستان گفت: فردا ما بهنام برزای را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و وریا غفوری را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت. البته مصدومیت وریا غفوری خیلی جدی نیست و فقط به دلیل اینکه از او برای بازی‌های آسیا و ملی مراقبت کنیم او را در اختیار نخواهیم داشت و مگویان هم از اردوی تیم ملی بازگشته و او را در اختیار داریم.

وی درخصوص حضور بختیار رحمانی در بازی فردا در مقابل استقلال خاطرنشان کرد: برای بختیار آرزوی موفقیت می‌کنم و ان‌شاءالله هر جا که هست سالم و سلامت باشد و درخصوص آرزویم برای سال ۹۶ باید بگویم با استقلال روزهای خوبی را پیش رو داریم و به بازیکنانم هم گفته‌ام که اگر قدری باهوش باشند می‌توانیم با استقلال نتایجی را بگیریم که در ۲۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده است البته می‌دانم در این راه چالش‌ها و مشکلاتی هم بر سر راهمان وجود دارد که به وضعیت ما لطمه می‌زند اما به هر حال معتقدم که استقلال روزهای خوبی را پیش رو دارد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.