نامه ای به آقای گودرزی وزیر ورزش

گودرزی

سلام آقای گودرزی

امیدوارم حالتان خوب باشد و روزگار بر طبق مرادتان باشد . بنده یکی از هواداران قدیمی استقلالم . استقلالی به دنیا آمده ام , در حد ممکن به استقلال خدمت کرده ام و انشالاه استقلالی هم این دنیا را ترک میکنم . من حق انتخاب داشتم و استقلال را تیم مورد علاقه ام انتخاب کردم همانطور که شما حق انتخاب داشتید و پرسپولیس را تیم مورد علاقه خودتان انتخاب کردید ولی ما تفاوت های زیادی باهم داریم . من به عنوان هوادار استقلال میتوانم بروم ورزشگاه و تیم مورد علاقه خودم را تشویق کنم و براش حنجره پاره کنم و من به عنوان آبی نویس میتوانم برای تیم محبوبم قلم بزنم . ولی شما …

شما میتوانید خیلی راحت هیات مدیره انتخاب کنید میتوانید هر کس و نا کسی رو به هیات مدیره بیاورید و تعلق رنگی انها هم برای شما مهم نیستن . شما میتوانید برای مربی تیم محبوبتان ۲ میلیارد بدید و برای مربی تیمی رقیبتان ۳۰۰ میلیون . شما میتوانید دستور بدهید دیگر بازیکن نگیرید و قرارداد بازیکنان گرفته شده را وتو کنید . شما میتوانید در اوج فصل نقل و انتقالات مدیر عوض کنید و اینبار مدیر را کسی انتخاب کنید که با سرمربی جدیدمان کنتاکت دارد . آقای وزیر همانطور که در ابتدا عرض کردیم شما حق انتخاب تیم محبوبتان را دارید و حق هواداری دارید ولی حق سو استفاده از موقعیت خود و حق نابودی تیم محبوب ما را نداری .

آقای وزیر محترم ورزش شما وزیر همه ۸۰ میلیون ایرانی هستید و نه وزیر عده خاصی . اگر به دنیای باقی اعتقاد دارید ما هواداران استقلال که در این دنیا مظلوم بودیم در آن دنیا یقه شما را خواهیم گرفت . اگر جناب روحانی حرف ما را نمیشنوند یکی آن بالا هست که حرف ما را خواهد شنید .

نویسنده : هادی صاحب خواجه

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.