نتایج بازیهای یک چهارم نهایی جام حذفی

بازیهای یک چهارم نهایی جام حذفی امروز برگزار شد و چهار تیم استقلال, پرسپولیس , پدیده مشهد و نفت تهران به مرحله نیمه نهایی صعود کردند . نتایج بازیهای یک چهارم نهایی جام حذفی  را باهم مرور می کنیم :

 

گل گهر سیرجان۱پرسپولیس تهران۱

 

۲                     ۳

در پایان نود دقیقه بازی به تساوی بدون گل رسید و در وقتهای اضافی هر دوتیم یک گل به ثمر رساندند و بازی به ضربات پنالتی کشید و در ضربات پنالتی پرسپولیس با درخشش سوشا مکانی به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد . لازم به ذکر است که تیم گل گهر سیرجان از دقیقه ۳۵ بازی ۱۰ نفره بازی می کرد .

 

ذوب آهن اصفهان۲استقلال تهران۲

۳                                ۰

استقلال در بازی که دو بر صفر جلو افتاد و خیلی خوب شروع کرده بود دو گل روی اشتباه مدافعینش دریافت کرد و در ضربات پنالتی هم مغلوب ذوب آهن شد تا از دور رقابتها حذف شود . استقلال بدترین دوران چند سال اخیر خود را پشت سر می گذارد .

 

 

نفت تهران ۱-صنعت ساری۱

۵                     ۳

نفت تهران برای برد صنعت ساری زحمت زیادی متحمل شد . بازی دو تیم در ۱۲۰ دقیقه به تساوی یک بر یک رسید و در ضربات پنالتی نفت با درخشش بیرانوند به برتری دست یافت تا برای رسیدن به فینال به مصاف پدیده مشهد برود

 

تراکتورسازی تبریز۱ -پدیده مشهد۲

تراکتورسازی تبریز صدر نشین لیگ برتر در خانه خود مغلوب پدیده مشهد شد و از جام حذفی کنار رفت . تراکتور سازی در نیمه اول ابتدا به گل رسید ولی در نیمه دوم مشهدی ها گل تساوی را زدند و بازی به وقت تلف شده کشیده شد و در وقتهای اضافه پدیده گل دوم را به ثمر رساند و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد و حریف نفت تهران شد .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.