نتایج هفته اول لیگ برتر (دوره هفدهم)

بازیهای هفته اول لیگ برتر انجام شد و تیمها استارت خود را برای لیگ هفدهم زدند .در زیر نتایج به دست امده هفته اول را مرور می کنیم:

سیاه جامگان مشهد۲ – ذوب آهن اصفهان۲

یک بازی پر گل و پر حادثه برای اولین بازی فصل بین تیمهای مشهدی و اصفهانی . در دیداری که بادامکی برای سیاه جامگان درخشش خوبی داشت در دقیقه ۹۰ گل تساوی را وارد دروازه ذوب آهن کرد تا امیر قلعه نوعی و یارانش از مشهد بیشتر از یک امتیاز سوغات نبرند .

استقلال خوزستان ۱تراکتور سازی۰

تراکتورسازی در گرمای اهواز بازی بهتری به نمایش گذاشت و موقعیت های خوبی هم برای باز کردن دروازه استقلالیهای خوزستان داشت ولی در نهایت روی یک ضد حمله استقلالیها توانستند دروازه تراکتورسازی را در دقیقه ۹۰ و زمانی که تراکتوری ها دیگر فرصت جبران نداشتند باز کنند و بازیکنان جوان گل محمدی بدون امتیاز اهواز را ترک کنند .

نفت تهران ۲سپید رود رشت ۱

دو تیمی که با مشکلات فراوان و به خصوص مشکلات مالی بسیار پای در لیگ برتر گذاشته اند به مصاف هم رفتند و در حالی که سپیدرودی ها با یک گل پیش بودند در نیمه دوم دو گل در فاصله دو دقیقه دریافت کردند و بازی را واگذار کردند تا از اولین بازی خارج از خانه امتیازی به دست نیاورند .

پرسپولیس ۲فولاد خوزستان ۰

پرسپولیس برای برد در برابر فولاد خوزستان کار چندان سختی نداشت به خصوص اینکه گل اول این تیم که در صحنه ای مشکوک به آفساید به ثمر رسید شیرازه تیم فولاد را بر هم ریخت تا مدافع عنوان قهرمانی لیگ را با سه امتیاز شروع کند .

گسترش فولاد۱پارس جنوبی جم۴

گسترش فولاد در اولین دیدار برابر پارس جم نقره داغ شد و در زمین خودش ۴ بر ۱ مغلوب شد . این در حالی است که پارس جنوبی یک پنالتی را هم توسط نانگ از دست داد .

سپاهان اصفهان۱سایپا۱

تیمهای سپاهان و سایپا هم به تساوی یک بر یک رسیدند . این تک امتیاز برای سایپا ارزش بیشتری داشت زیرا در خانه حریف به دست آمد .

پیکان تهران۱-پدیده مشهد۱

پدیده هم نتوانست در تهران از گل دقیقه سوم خود محافظت کند و گل تساوی را از روی نقطه پنالتی دریافت کرد و این دو تیم هم به تساوی دست یافتند .

صنعت نفت آبادان۱استقلال تهران۰

استقلال در روزی که ۹ بازیکن خود را در اختیار نداشت و در دمای ۵۰ درجه آبادان حریف نفت نشد و یک بر صفر مغلوب این تیم شد .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.