نتایج هفته هجدهم لیگ برتر

مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران بعد از وقفه ای طولانی مدت  آغاز شد و هفته هجدهم آن برگزار شد . نتایج هفته هجدهم لیگ برتر را باهم مرور میکنیم:

نفت مسجد سلیمان ۰ پیکان تهران ۰

تیم های نفت مسجد سلیمان و پیکان به تساوی بدون گل دست یافتند تا همچنان در بین تیمهای انتهای جدول باقی بمانند . سرمربی نفت هم بعد از این بازی استعفا کرد .

گسترش فولاد تبریز ۲- سایپای البرز۳

در روزی که یاران کمالوند بازی را خیلی خوب شروع کردند و خیلی زود با دو گل جلو افتادند , در ادامه نتوانستند مقتومت کنند و سه بار دروازه خود را باز شده دیدند و مغلوب حریف شدند . از نکات قابل ذکر این بازی شوت و گل زیبای میلاد میداوودی بود .

صبای قم ۰-پدیده مشهد۰

صبای قم و نفت تهران به تساوی بدون گل دست یافتند تا همچنان در میانه های جدول باقی بمانند .درگیری مربیان دو تیم از نکات حائز اهمیت بازی بود .

ذوب آهن اصفهان۱پرسپولیس تهران۰

پرسپولیس نشان داد در نیم فصل دوم نیز حرفی برای گفتن ندارد . آنها با یک گل مغلوب ذوب آهن شدند تا وضعیتشان بحرانی تر از قبل باشد .

ملوان بندر انزلی۰ – تراکتورسازی تبریز۰

تراکتور سازی تبریز با همه بازیکنان نامدار و از جمله تیموریان نتوانست برابر تیم قعر نشین ملوان به پیروزی برسد . این تساوی نه به درد تراکتور میخورد نه به درد ملوان که برای بقا میجنگد .

نفت تهران۱استقلال خوزستان۱

نفت تهران , صدرنشین لیگ برتر نتوانست برابر استقلال خوزستان به برتری دست یابد تا تیمهای پشت سری را در نزدیکی خود احساس کند .

استقلال تهران ۲- سپاهان اصفهان۱

استقلال برنده بازی بزرگ هفته بود . استقلالیها در این بازی بهتر از حریف خود ظاهر شدند و شایسته برد و کسب سه امتیاز بودند سه امتیازی که در وقتهای تلف شده بازی و با شوت امیذ ابراهیمی به دست آمد .

فولاد خوزستان۲ راه آهن تهران۰

فولاد در هوای عبار آلود اهواز موفق شد با دو گل بازیکنان جدید خود به برتری دست یابد تا به رده دوم جدول برسد . راه آهنی ها هم عزم خود را برای سقوط جزم کرده اند چه با استیلی چه با لطیفی

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.