نتایج هفته هشتم لیگ برتر

بازیهای هفته هشتم لیگ برتر برگزار شد و از مهمترین اتفاقات این هفته جانشینی تراکتورسازی به جای استقلال در صدر جدول و ادامه ناکامی های پرسپولیس و اولین برد تیم های استقلال خوزستان و ذوب آهن و اولین باخت پدیده مشهد بود . نتایج هفته هشتم لیگ برتر به شرح زیر است:

پدیده مشهد ۰ – سپاهان اصفهان ۱

سپاهان در اولین بازی که حسین فرکی را به عنوان سرمربی میدید موفق شد پدیده مشهد را با تک گل محمدرضا خلعت بری شکست دهد . این اولین شکست فصل پدیده بود که در خانه هود رقم خورد .

نفت تهران ۲استقلال تهران ۰

استقلال در بازی با نفت هرچه زد به در بسته خورد . دو بار تیر دروازه نفت به لرزه در آمد و موقعیتهای پرشمار استقلال که با بداقبالی به گل تبدیل نشد تا استقلال با باخت برابر نفت صدر جدول را از دست بدهد .

فولادخوزستان  –گسترش فولاد تبریز

گسترشی ها تا دقیقه ۹۴ برابر فولاد ایستادگی کردند ولی در این دقیقه پنالتی اعلام شد و سروش رفیعی تک گل بازی را به ثمر رساند تا فولادی ها از صدر جدول زیاد فاصله نگیرند.

ملوان انزلی ۰سایپای البرز۲

ملوان به معنی واقعی در این فصل تیم ضعیفی است . آنها بعد از دریافت دو گل در نیمه اول موقعیت های چندانی هم برای جبران نداشتند و در واقع از همان ابتدای بازی دستها را به نشانه تسلیم بالا بردند .

ذوب آهن اصفهان ۱پیکان تهران ۰

دو تیم قعر نشین جدول به مصاف هم رفتند و یاران یحیی گل محمدی بالاخره اولین برد خود را به دست آوردند و پیکانی ها هم همچنان روند ناکامی های خود را ادامه می دهند .

صبای قم ۱ – استقلال خوزستان۲

عبدالاه ویسی و یارانش هم اولین برد فصل خود را برابر میزبان خود صبای قم به دست آوردند . صبایی ها خیلی زود به گل رسیدند و از حریف اهوازی خود پیش افتادند ولی در ادامه استقلال خوزستان دو گل به ثمر رساند و بازی را به نفع خود به پایان رساند .

تراکتور سازی تبریز ۴- راه آهن تهران۱

تراکتور سازی به مانند بازی با پرسپولیس در نیمه اول حرفی برای گفتن نداشت و راه آهنی ها تیم برتر میدان بودند ولی دوباره در نیمه دوم موتور تراکتوری ها روشن شد و راه آهن را در هم کوبیدند و به صدر جدول رفتند .

پرسپولیس تهران ۱نفت مسجد سلیمان ۱

پرسپولیس با خوش شانسی برابر نفت مسجد سلیمان قعر نشین به یک تساوی رسید . انگار علی دایی و حمید درخشان فرقی ندارد و پرسپولیسیها همچنان روی نوار ناکامی قدم بر می دارند . نفت مسجد سلیمانی ها بعد از بازی با استقلال برابر پرسپولیس هم بازی زیبایی به نمایش گذاشتند و نشان دادند می توانند در لیگ حرفهایی برای گفتن داشته باشند .

 

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.