همه باهم همدل و همراه برای موفقیت استقلال

اختصاصی آبی پوشان – تمرینات استقلال شروع شده است و تیم جدید استقلال شکل گرفته است . بازیکنان کلیدی استقلال (به جز یک نفر ) تا حدودی حفظ شدند و بازیکنان با کیفیتی نیز به این جمع اضافه شدند که البته در مورد بازیکنان استقلال و کیفیت فنی تیم در روزهای آینده و با تکمیل شدن تیم و جذب چند بازیکن دیگر مطلبی جداگانه خواهیم نوشت ولی در این مطلب حرف ما چیز دیگریست :

بخواهی یا نخواهی , مورد قبولت باشد یا نباشد علیرضا منصوریان سرمربی تیممان است . موافق سید مهدی رحمتی باشی یا نباشی او کاپیتان تیممان است . در مورد بقیه بازیکنان هم به همین شکل است و این بازیکنان و مربیان در حال حاضر برای موفقیت استقلال تلاش خواهند کرد و وظیفه من و توی هوادار است که از این تیم مثل همه سالهای دیگر حمایت کنیم .

موفقیت منصوریان یعنی موفقیت استقلال و شکست منصوریان یعنی شکست استقلال و بر ماست که وظیفه هواداری خود را به نحو احسنت به جا بیاوریم .

یادمان باشد تیم سال قبل (به جز بازی آخر با العین) پیشرفت خوبی داشت و نتایج فوق العاده ای در نیم فصل دوم و بازیهای آسیایی گرفت و همان تیم اکنون تقویت هم شده است و میتواند از همان استارت لیگ برای قهرمانی گام بردارد .

برای موفقیت استقلال همه نام ها را فراموش می کنیم امیر خانی و منصور خانی و ناصر خانی و … نداریم و همه استقلالی هستیم و برای سربلندی استقلال قدم بر خواهیم داشت .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.