پاسخی به سخنان سخیف جواد خیابانی

جواد خیابانی را خیلی دوست داشتم چون او را مردی صادق و بی ریا و از جنس مردم می دانستم ولی بعد از برنامه دیشب ناخودآگاه یاد این شعر افتادم :
هفتاد سال عبادت یک شب به باد میره
آقای خیابانی ذره ذره اعتباری که به دست آورده اید یکجا و خروار خروار از دست ندهید. کاش دیشب آن برنامه را نمیدیدم و تصوراتم نسبت به شما سرجاش بود ولی متاسفانه دیدم و از آنچه میشنیدیم هم تعجب کردم هم به شدت ناراحت شدم. سخنان شما آنقدر سخیف و نابخردانه بود که نیازی به پاسخ ندارد ولی چند جمله ای خدمت شما:
اولا شما خیلی بی جا میکنید در میکروفنی و تصویری که با پول مردم اداره میشه علیه تیم ملی و سرمربی آن موضع بگیرید و آن هم درست وسط مسابقات حساس تیم ملی. تیم ملی که امید و باعث خوشحالی این مردم در این شرایط بد اقتصادی است.
دوما مگر کارلوس کیروش حرف بدی زد؟ دروغ گفت که برخی مردم ایران شبها گرسنه میخوابن و سر سفره نان ندارند؟ اگر شما چنین افرادی را نمیبینید ( که خودتون گفتید نیستند) بیایید من تا دلتان بخواهد نشانتان بدهم.
سوما خجالت نکشیدی وقتی چاپلوسی وزیر_ورزش را میکردی؟ من به جای شما خجالت کشیدم خدارو شکر من مثل شما مجبور به چاپلوسی نیستم هرچند رسانه بزرگی مانند شما در اختیارم نیست ولی در رسانه کوچک خودمان هرچه دلم بخواهد می نویسم.
چهارما حرفهای کیروش چه ربطی داشت به اینکه ما شهید داده ایم؟ لطفا شهدا را بازیچه قرار ندهید و شان آنها را به خصوص در نزد جوانترها که جنگ را ندیدن پایین نیاورید
پنجما شما حق ندارید بگویید حرفهای من حرفهای همه ملت ایران است. من و میلیونها ایرانی دیگر از حرفهای شما به شدت رنجیدیم.
ششما اینکه شما میفرمایید کیروش به مردم ایران کمک کن توهین به ملت ایرانه. چرا باید یک خارجی به ملت ما کمک بکنه؟
فوتبال در خون این مردمه و در مقطع فعلی تیم ملی عشق یک ملت. آقای خیابانی از من که آبی تر نداریم؟ الان با تمام وجودم دوست دارم بازیکن پرسپولیس و تراکتور و استقلال و همه و همه خوب بازی کنند و یک ملت را شاد کنند لطفا تیم ملی را رنگی نکنید و اسیر سیاست های رنگی صداوسیما نشوید.
این انتظار را دارم که هرچه سریعتر عذرخواهی بکنید تا حداقل دل افرادی مثل من که دوستارتان بودیم را شکستی کمی آرام بگیرد.
دوستان لطفا دست به دست کنید تا به دست جواد خیابانی برسد
دوست دار ایران و ایرانی و قلم بدون باج و چاپلوسی #هادی_صاحب_خواجه

تلگرام استقلال

دیدگاه برای “پاسخی به سخنان سخیف جواد خیابانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.