پاسخی به کارشناسی های امید روانخواه

اختصاصی آبی پوشان – امید روانخواه را به واسطه یکی دو فصل بازی در استقلال دوست داریم و برایش احترام میگذاریم ولی از صدا و سیما انتظار داریم در گزینش مجری و کارشناس برای استقلال دقت شود و منصفانه این عزیزان انتخاب شوند . کارشناسی که به برنامه ای می آید باید دانش بالایی در آنالیز تیمها و کادر فنی داشته باشد به خصوص مسابقاتی در بالاترین سطح باشگاهی در آسیا .

امید روانخواه در بازی امروز مواردی را بیان میکرد که حتی سابقه چند فصل بازی کردن حرفه ای اش را هم زیر سوال می برد و البته هرکسی نزدیک این فوتبال است از اختلاف روانخواه با کادر فنی فعلی استقلال آگاه است . افرادی مثل رجبی و روانخواه کاملا هدفمند انتخاب می شوند تا هواداران را مقابل کادر فنی استقلال قرار دهند .

اکنون در این مملکت هر کسی میتواند ادعای کارشناسی داشته باشد ولی چیزی که مهم است آن چیزی است که در زمین مسابقه رخ می دهد . به آنالیز آبی پوشان در مورد الاهلی قبل از بازی نگاه کنید که نوشته بودیم الاهلی از طریق ضربه های کاشته و یا سانتر در برابر استقلال می تواند به گل برسد و کادر فنی هم بر این مورد واقف بود ولی وجود بازیکنان قدرزتمندی در این تیم در زمین مسابقه بازیکنان جوان استقلال را دچار مشکل کرد .

آقای روانخواه نیروی انسانی و بازیکنان استقلال را در زمین بالاتر از الاهلی می دانست و بارها هم بر این مسئله تاکید کرد که از نظر بازیکن استقلال کمتر از الاهلی ندارد . آقای روانخواه این مسئله کارشناس نیاز ندارد و یک بچه هم میتواند تشخیص دهد که بازیکنی که در تیم ملی برزیل بازی کرده و یا بازیکنی که بازیکن سال آسیا شده و تیمی که آنقدر بازیکن خوب دارد که بازیکنی مثل آساموآ جیان در آن نیمکت نشین است و پول یک بازیکن آنها از کل بودجه استقلال بیشتر است از نظر نیروی انسانی برتر از استقلال است . اینکه ایشان تاکید بر اشتباه خود داشتند و شعور بیننده را در نظر نمیگرفتند در نوع خود جالب بود .

آقای روانخواه در صحبتهای خود به کرات اشاره کردند که الاهلی دفاع خوبی ندارد در حالی که در همان آنالیز قبل از بازی هم گفته بودیم که نقطه قوت الاهلی در خط دفاع است که خیلی کم و سخت گل میخورند و این را با نگاهی به جدول رده بندی لیگ امارات و آمار این تیم آقای کارشناس میتوانست به قدرت خط دفاعی این تیم پی ببرد  .

امید روانخواه بارها تاکید داشتند که الاهلی بازی هجومی تری به نمایش می گذارد و استقلال فکر دفاع است . آقای روانخواه استقلال امروز در مصافی بزرگ در سطح قاره بازی داشت نه یک تیم درجه دوم ایرانی و عقل سلیم هم میگوید باید با احتیاط بازی کند . انشالاه اگر روزی شما مربی شدید تیمی هجومی بسازید که در خانه این اعراب متمول آنها را تحت فشار قرار دهید .

آقای روانخواه در بخشی از صحبتهای خود عامل اصلی موفقیت های اخیر  استقلال را بازیکنان دانستند و از آنها تمجدید کرد ولی وقتی در مورد باخت امروز سوال شد فرمودند که در باخت ها فقط کادر فنی را می توان مقصر دید و بازیکن تقصیری ندارد باید از ایشان این سوال شود که چطور موفقیت ها برای بازیکنان است و شکست ها برای کادر فنی ؟ آقای روانخواه یک کارشناس باید بداند که برد و باخت مربوط به کل مجموعه است .

امیدواریم کارشناسانی که به تلوزیون می آیند به دور از غرض ورزی دیدگاه های فنی به بیننده بدهند نه اینکه دوربین را وسیله و موقعیتی برای خالی کردن خود از مشکلات قبلی با افراد …

تلگرام استقلال

2 دیدگاه برای “پاسخی به کارشناسی های امید روانخواه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.