پروژه دور کردن جپارف از استقلال کلید خورده است

اختصاصی آبی پوشان – جپارف در چند بازی اخیر سپاهان بازیهای بسیار درخشانی انجام داده و یکی از عوامل اصلی اوج گیری سپاهان و بالا آمدن در جدول رده بندی بوده است .

جپارف آماده هم میتواند مشکل تجربه را در میانه میدان استقلال حل کند و هم مشکل بازیسازی را مرتفع کند ولی همین اوج گیری این بازیکن که دو بار مرد سال آسیا شده است موجب نگرانی خیلی ها شده است .

اولین بار سایت و کانال نود شروع به حاشیه سازی و دور سازی این بازیکن از استقلال کرد و هر روز مطالب مختلفی برای به حاشیه کشاندن این بازیکن کار میکند . یک روز میزند که این بازیکن به علت مشکلات خانوادگی نمیتواند در ایران باشد که روز بعد توسط خود این بازیکن این مسئله تکذیب می شود یک روز گفته می شود مسوولین سپاهان برای فصل بعد با این بازیکن توافق کرده اند که بالافاصله از دو باشگاه استقلال و سپاهان تکذیب و بیان می شود که این بازیکن با استقلال قرارداد دارد و امروز هم مسئله خنده داری را پیش کشیدند و متاسفانه چند کانال تلگرامی پر ممبر ( و به ظاهر استقلالی) هم آن را منتشر کرده اند که ITC این بازیکن برای سپاهان صادر شده و پس بازیکن سپاهانه در حالی که این دوستان یا نمیدانند و یا خود را به آن راه زده اند که استقلال از نقل و انتقالات محروم بوده و اگر محروم نبود ITC به اسم استقلال زده می شد و اکنون برای استقلال بازی میکرد نه سپاهان . مسئله داشتن قرارداد با صدور ITC تفاوت دارد .

البته با قدرت مافیای رسانه ای که سراغ داریم فکر میکنیم این قدرت رسانه ای توان دور کردن جپارف از استقلال را دارد و در این راه کانالهای به ظاهر استقلالی هم شدیدا به آنها کمک میکنند .

رسانه های دشمن استقلال مثل نود و… برای ما و استقلال ترسناک نیستند بلکه ترس ما از رسانه های دشمنی است که به اسم خودی فعالیت میکنند …

تلگرام استقلال

1 دیدگاه برای “پروژه دور کردن جپارف از استقلال کلید خورده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.