پژمان منتظری: افتخاری در استقلال تنها است

پژمان منتظری بعد از بازی با سیاه جامگان در جمع خبرنگاران گفت : من عادت به صحبت ندارم. الان فقط برای صحبت در این رابط آمده‌ام. باشگاه استقلال راهش را پس از سه چهار سال که بد نتیجه گرفت پیدا کرده است. خداراشکر آقای افتخاری پس از این سال‌ها فهمیده که باید چه کار کند. بنده خدا آقای افتخاری تنها است. من نه با کسی آمدم و نه با کسی می‌روم. من می‌بینم که آقای افتخاری تنهاست. باید به باشگاه کمک کرد. بازیکنان و مربیان یک سری مشکلات دارند و افتخاری نمی‌تواند به تنهایی مشکلات را حل کند. هرکس که می‌تواند باید یک باری از روی دوش باشگاه بردارد.

او ادامه داد: همه می‌دانیم که شفر آمده و نتایج خوبی حتی بیش از انتظاراتی که بوده کسب کرده است. مطمئنا باید برای مربی که اینقدر خوب کار کرده همه چیز فراهم شود. باشگاه هم این مسئله را خوب می‌داند اما افتخاری تنهاست. نمی‌شود که دور و بری‌های باشگاه فقط تبریک بگویند و سلفی بگیرند، باید کمک کنند. هر جا که می‌توانند باری از دوش باشگاه بردارند. من کاری ندارم که درباره مربیان قبلی چه صحبت هایی شده است. من برای تمام مربیان قبلی احترام قائلم. آن‌ها هم از جنس استقلال بودند و دوست ندارم وارد این مباحث شوم.

بازیکن استقلال خاطرنشان کرد: بازیکنان یکسری مشکلات دارند. الان تمام ثمره فصل با هفت، هشت بازی آخر است و اگر نتوانیم در این بازی‌ها نتیجه بگیریم، انگار که هیچ کاری در طول فصل انجام ندادیم. ما الان می‌توانیم هوادارانمان را خوشحال کنیم. تاکنون ما هیچکاری نکردیم. نه قهرمان جام حذفی شدیم و نه از لیگ قهرمانان صعود کردیم. در حال حاضر تیم نیاز به حمایت دارد. وقتی شفر به این خوبی عمل کرده باید قراردادش تمدید شود.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.