پیروزی تیم ملی جوانان ایران با گلزنی مهاجم استقلال

تیم-ملی-جوانان

سومین دیدار تیم ملی جوانان ایران مقابل کویت در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد برگزار شد و شاگردان پیروانی توانستند تیم کویت را با نتیجه ۲ بر  صفر شکست دهند.

برای تیم ملی جوانان رضا کرملا‌چعب و امید نور افکن گلزنی کردند.

گفتنی است، رئیس و دبیر کل فدراسیون فوتبال به همراه سرپرست کمیته‌های جوانان و توسعه و فنی این دیدار را از نزدیک نظاره کردند.

تیم جوانان با این نفرات بازی را آغار کرد:

رضا کرملا چعب، نیما داغستانی، نیما میرزا زاد، امیر حسین امیر طاهری،علی شجاعی، عارف آغاسی، عارف غلامی، نیما مختاری رضا شکاری،شاهین عباسیان و امید نور افکن.

ایران با سه برد پیاپی مقابل نپال (۱۰ بر صفر)، اردن (سه بر صفر) و کویت ( دو بر صفر)،۱۵ گل زده و بدون گل خورده و با ۹ امتیاز به دور نهایی مسابقات قهرمانی آسیا صعود کرد.

گفتنی است؛ حدود ۱۳۰۰ تماشاگر این دیدار را از نزدیک تماشا کرده و به تشویق تیم ملی فوتبال جوانان پرداختند.

علی کفاشیان، رئیس فدراسیون؛ دکتر علیرضا اسدی؛ دبیرکل فداسیون، فریدون معینی، سرپرست کمیته جوانان و مرتضی محصص، سرپرست کمیته فنی و توسعه فوتبال به همراه مسئولین هیات فوتبال و اداره کل تربیت بدنی استان خراسان رضوی این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

لازم به ذکراست، تیم ملی جوانان صبح امروز چهارشنبه ۱۵ مهر ماه از ساعت ۱۱:۱۰ از طریق فرودگاه مهرآباد از مشهد مقدس، وارد تهران خواهد شد.

ایران در گروه E با تیم‌های کویت، اردن و نپال هم‌گروه بود که با کسب ۳ پیروزی و ۹ امتیاز به عنوان تیم نخست راهی مرحله‌نهایی مسابقات قهرمانی آسیا شد.

 

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.