چرا از باخت پرسپولیس خوشحال شدیم ؟

اختصاصی آبی پوشان -در همه جای دنیا هواداران یک تیم برای رقیب خود آرزوی برد ندارند و با بردش خوشحال نمی شوند چه بازی داخلی باشد چه بازی بین المللی . هرگز هواداران بارسلونا دوست ندارند رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شود و یا برعکس و در ایتالیا و انگلیس و همه جای دنیا هم به این شکل است مگر افراد محدودی که ادعای وطن پرستی افراطی دارند و در هنگام اینگونه بازیها میوانند رنگها را فراموش کنند.

در ایران هم اینگونه بوده و هست که هرگز هواداران استقلال برای پرسپولیس و هواداران پرسپولیس برای استقلال آرزوی موفقیت نداشتند  (مگر عده ای اندک) ولی در اینجا مثل رسم معروف تعارف ایرانیها ما همه باهم تعارف داشتیم و حداقل ظاهر را حفظ میکردیم و اگر در درون خود هم خوشحال بودیم در ظاهر زیاد نمود پیدا نمیکرد ولی …

اما قبح کار و تمسخر و شادی علنی باخت رقیب در بازیهای آسیایی توسط پرسپولیسی ها شکسته شد. آنها بعد از باخت سنگین استقلال برابر العین و در شرایطی که هواداران استقلال حال و روز خوشی نداشتند شدیدترین توهین ها را کردند و شدید ترین تمسخرها را نصیب استقلال و استقلالیها کردند .

آنها پا را فراتر گذاشتند و در یک بازی آسیایی عکس تمسخر آمیز از علیرضا منصوریان را بردند در ورزشگاه و در بین اعراب و استقلالی ها را بیش از بیش عصبانی تر کردند .

روزگار چرخید و دقیقا آنها هم در بازی رفت و برگشت با همان نتیجه مغلوب الهلال شدند و باید به ما استقلالی ها و ام رسانه های آبی حق بدهید از صمیم دل خوشحال باشیم نه برای خود برای میلیونها هوادار استقلال که چند ماه قبل مورد تمسخر وسیع همین قرمزها قرار گرفتند .

به این موارد بی عدالتی های وزارت ورزش و صدا و سیما و مطبوعات و حمایت های یکجانبه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و… را هم اضافه کنید تا بیشتر به ما در نفرت از این پرسپولیس حق بدهید .

پرسپولیس باخت و ما بدون تعارف و از صمیم قلب خوشحالیم و از این به بعد هم رودروایسی با کسی و تیمی نداریم و میخواهیم خود واقعی مان باشیم نه اینکه در دل خوشحال و در ظاهر غمگین باشیم .

هادی صاحب خواجه -آبی پوشان

تلگرام استقلال

1 دیدگاه برای “چرا از باخت پرسپولیس خوشحال شدیم ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.