چرا نباید به تیام بیشتر از ارزشش پول داد ؟

اختصاصی آبی پوشان- در اینکه مامه تیام یکی از باکیفیت تریت بازیکنان خارجی است که به لیگ ایران آمده است شکی نیست ولی چیزی که مشخص است ما هواداران هنوز ظرفیت داشتن بازیکن بزرگ و نوع رفتار با این چنین بازیکنانی را نداریم .

متاسفانه برخی ادمین پیج هایی که تجربه کمی دارند و با جو فوتبال ایران آشنایی کافی ندارند شروع به جو سازی علیه مدیریت و اینکه باشگاه شماره کارت بدهد تا ما هواداران دستمزد تیام را پرداخت کنیم میکنند در حالی که این کارهای غیر حرفه ای در فوتبال امروز اصلا و ابدا جایگاهی ندارد .

بحث فقط پرداخت پول به تیام نیست اگر فقط تیام بود قطعا می شد پول او را به هر نحوی تامین کرد ولی شما عزیزان فقط یک بعد قضیه را می بینید :

تیام ۱ میلیون دلار خالص که با پاداش ها یک و نیم میلیون دلار است طلب کرده است . ۱/۵ میلیون دلاری که اگر با دلار رایج امروز حساب کنیم می شود حدود ۱۲ میلیارد و اگر با دلار جهانگیری حساب کنیم(گشتم نبود , نگرد نیست) حساب کنیم می شود حدود ۸ میلیارد .

شاید بگوییم تیام ارزش این ۱۲ میلیارد را دارد ولی در صورتی که ۱۲ میلیارد به تیام داده شود جپاروف با چه مبلغی حاضر به تمدید می شود ؟ در این صورت راضی کردن امید ابراهیمی و وریا غفوری با چه مبلغی ممکن خواهد بود ؟ در این صورت طلب کاران از استقلال که یادگار مدیران اسبق هستند به سمت شکایت های فله ای نخواهند رفت ؟ کسانی که وقتی ببینند استقلال پول چنینی برای یک بازیکن دارد پس قطعا می تواند بدهی آنها را هم پرداخت کند .

اگر تفاوت قیمت فاحش بین هافبک پشت سر تیام با خود تیام باشد به نظر شما بازهم به راحتی این بازیکن را در موقعیت گل قرار خواهد داد یا سعی می کند خود گلزنی کند تا او هم قیمتش را بالاتر ببرد ؟

اگر بگویید اینها در فوتبال و به خصوص فوتبال ایران نیست سخت در اشتباهید و فضای فوتبال ایران را نمی شناسید .

استقلال لایق بازیکنانی خیلی بزرگ تر از تیام هم هست و باید هم بگیرد ولی هر بازیکنی قیمتی دارد و باید یاد بگیریم ما هواداران در موج ایجاد شده توسط مدیر برنامه و دلال های بازیکنان سوار نشویم و قیمت بازیکنان را به چندین برابر افزایش ندهیم . در فصل نقل و انتقالات همه هواداران باید کنار مدیریت باشند و کمک کنند به بسته شدن بهتر تیم نه اینکه همین هواداران نا آگاه از جزئیات قراردادها مانعی برای شکل گیری تیمی قدرتمند شوند .

تلگرام استقلال

2 دیدگاه برای “چرا نباید به تیام بیشتر از ارزشش پول داد ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.