چند بار عیار شفر را می سنجید؟

🔹همیشه وقتی تیمت در یک بازی با نتیجه پرگل پیروز می شود منتقدان باز هم دست از انتقاد علیه تیمت بر نمی دارند، هنوز انتقاد می کنند که بردن بازی های کوچک و سهل و آسان کار هر مربی است و همیشه عیار یک مربی را در بازی های بزرگ می سنجند.
🔹استقلال، پیکان را با نتیجه پرگل شکست داد و این وعده و خوشحالی را در دل هواداران بوجود آورد که استقلال در نیم فصل دوم عزم خودش را برای ماندن در کورس قهرمانی جزم کرده است.
🔹همه استقلال و شفر را به بازی با تراکتور وصل کردند که اگر استقلال واقعا استقلال است و شفر واقعا مربی با برنامه و خوشفکری است، پس باید از پس تراکتور هم برآید و در صورتی که توانست از نبرد تبریز سربلند بیرون بیاید آنگاه عیار واقعی اش را ثابت کرده است.
🔹استقلال برابر تراکتور قرار گرفت و با حداقل نتیجه و یک گل شکست خورد و چوب انتقاد منتقدان خیس تر و سنگین تر از هر زمان دیگری بر پیکر استقلال و شفر کوبیده شد تا ثابت کنند که شفر مرد و مربی بازی های بزرگ و حساس نیست.
🔹اما هیچکس متوجه این نشد که استقلال در تبریز آنقدرها هم پایین تر و دورتر از تراکتور نبود، در تمامی دقایق بازی یک فوتبال پایاپای را به نمایش گذاشت و در بیشتر دقایق بازی هم توپ و میدان را در دست داشت اما روی یک حادثه و حتی بدشانسی گل دریافت کرد و هر چه تلاش کرد که بتواند گل خورده را جبران کند نتوانست که نتوانست.
🔹آری ما هم معتقدیم که عیار واقعی یک تیم در بازی های سخت و سنگین و بزرگ سنجیده می شود اما تا کی قرار است عیار استقلالی ها و شفر را بسنجیم.. آیا قهرمانی جام حذفی فصل گذشته کافی نبود؟ آیا نیم فصل اول کافی نبود؟ آیا همچنان ماندن در کورس قهرمانی و تنها اختلاف ۹ یا ۱۰ امتیازی با صدرجدول کافی نبود؟
🔹در هر حال استقلال رقابت سخت و حساسی در لیگ قهرمانان آسیا دارد که تا کمتر از دو هفته دیگر آغاز می شود و همچنان ماندن در کورس قهرمانی، اما بهتر از هر شخص دیگری خود شفر و آبی پوشان می دانند که عیارشان چگونه ثابت می شود و نیازی نیست که هر بار توسط منتقدان این عیار سنجیده شود.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.