چند خطی برای پژمان منتظری

ابتدا باید عرض کنیم آخرین خبری که ما داشتیم تا روز قبل این بود که پژمان منتظری به منصوریان و مسوولین استقلال قول داده تا روز چهارشنبه قرارداد خود را با استقلال امضا می کند و اخبار بعدی مبنی بر اینکه به استقلال نخواهم آمد چون نمیخواهم جام جهانی را از دست دهم را نه تایید می کنیم نه تکذیب چون خود خبر موثقی نداریم و این نوشته ربطی به مباحث امروز ندارد :

۱- آقای منتظری چه به استقلال بیایی چه نیایی ما از دستت دلخوریم چرا؟ شما که در برنامه زنده نود مصاحبه کردی و گفتی که به جز استقلال جای دیگری ندارم که برگردم و قرار بود بعد از بازی تیم ملی با ازبکستان قرارداد امضا کنی و این تاخیر نشان میدهد دلتان چندان هم با استقلال نیست .

۲- آقای منتظری آن طور که شنیده ایم فرموده اید می ترسم در آستانه جام جهانی , تیم ملی را از دست دهم . در این مورد دو نکته وجود دارد :

الف) برای ما استقلالیها تیم ملی و کل زندگی مان استقلال است و استقلال با ۲۰ الی ۳۰ میلیون هوادار دست کمی از تیم ملی ندارد .

ب) شما در بازی آخر تیم ملی بر روی نیمکت نشستید و چیزی که مشخص است آقای کیروش تصمیم به تغییر جزئی در ترکیب دفاعی تیم ملی و جایگزینی پورعلی گنجی به جای شما در تیم ملی دارد و با روحیاتی که از آقای کیروش میشناسیم من بعد سخت به ترکیب اصلی تیم ملی خواهید رسید و تنها مزیت استقلالی نشدن شما این خواهد بود که کاسه و کوزه ها سر استقلال نشکند و بعدا گفته نشود که چون استقلال آمدم تیم ملی را از دست دادم .

۳-آقای منتظری شما چیزی را باب می کنید که هواداران احترام بازیکنان پا به سن گذشته را نگه ندارند و دیگر راضی به فضای خداحافظی دادن به این نوع بازیکنان نشوند .

۴- آقای منتظری استقلال از پرافتخارترین تیمهای آسیا و پرافتخارترین تیم ایران است و بازی در این تیم افتخار است و این تیم بود که امثال شما را به فوتبال ملی و سطح اول فوتبال ایران معرفی کرد و همیشه باید جایگاه بهترین ها باشد پس به خیالتان هرگز راه ندهید که تا وقتی که از قطر پیشنهاد داشته باشم آنجا خواهم ماند و بعد که پیشنهاد نبود بازمیگردم . استقلال خانه سالمندان نیست.

۵- آقای منتظری شاید تیم قطری برای شما بیشتر پول بدهد و اصولا هم کسی از پولِ زیاد بدش نمی آید و استقبال می کند ولی در نظر داشته باشید که اگر از بّعد مالی هم نگاه کنیم پول کمتر استقلال از پول بیشتر الاهلی ارزشمند تر است چون بازی در اوج در استقلال مقبولیت و جایگاهی در این باشگاه برای شما به ارمغان خواهد آورد که سالهای بعد از بازیگری میتوانید در سمتهای مربی گری و سایر سمتها در کنار این تیم به کسب و کار و در آمد نایل شوید …

در انتها باز تاکید می کنیم آخرین خبری که ما داشتیم مبنی بر قرارداد منتظری با استقلال بود و این مطلب ربطی به اخبار امروز ندارد و تعلل منتظری باعث ذلخوری هواداران شده است . در آخر:

فرهنگ هواداران استقلال مشخص است و کاملا متفاوت با باشگاه رقیب و هرگز هواداران در صورتی که حتی به استقلال هم نیایید به شما بی احترامی نخواهند کرد و حتی آرزوی موفقیت هم خواهند کرد و این را بدانید که استقلال تیم بزرگی است و بالاتر از تمام نامهاست و میتواند امسال منتظری ها و صادقی ها و عمران زاده ها و مجید حسینی ها و عظیم گوک ها بسازد . هوادارن استقلال سالهاست به بی معرفتی ها عادت دارند و البته  این هواداران هستند که به تیم دیگری نمیروند که در سالهای آخر عمر به استقلال برگردند , قرارداد این هواداران با استقلال مادام العمر است و تا وقتی نفس میکشند بی منت و عاشقانه کنار تیم هستند .

هادی صاحب خواجه – آبی پوشان

تلگرام استقلال

6 دیدگاه برای “چند خطی برای پژمان منتظری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.