چوب لای چرخ استقلال گذاشتند

اختصاصی آبی پوشان – استقلال با افتخاری مسیر پیشرفت خود را پیدا کرده بود و افتخاری چم و خم کار در استقلال را یاد گرفته بود . او مثل برخی مدیران به فکر دلبری برای هواداران نبود ولی وظایف خود را به نحو احسنت انجام می داد . او بازیکنان بزرگی چون شجاعیان و سرور جپاروف و تیام و خیلی های دیگر را استقلالی کرد . جوانان بزرگی را به استقلال آورد . با استقلال قهرمان حذفی شد و تیم بحران زده را نجات داد و در آسیا هم این تیم با کمک مدیرت و کادر فنی سر و سامان گرفت . بدهی های زیادی را داد . شفر را که آورد خیلی ها به او حمله کردند که یک مربی پیر را به تیم انداخت ولی او سخت به شفر ایمان داشت و شفر هم در استقلال نتیجه داد . سپس گفتند نمیتواند با شفر تمدید کند و در یک جمله فقط گفت شفر را خودم آوردم و خودم تمدید میکنم که کرد . او لیست شفر را هم خیلی زود جذب کرد . بهترین راست و چپ های لیگ قبل و یکی از بهترین مدافعین لیگ برتر و یکی از بهترین وینگرهای لیگ قبل به همراه جوانان آینده دار فوتبال ایران را جذب کرد . خیلی وقت بود که روند لژیونر شدن بازیکنان استقلال متوقف شده بود ولی در این دوره دو بازیکن لژیونر داشتیم و حتی در روزهای آینده احتمالا این عدد بیشتر هم شود .

او با تمدیدی ها هم به خوبی صحبت کرد و حتی جپاروف هم گفته بود روز اول تمرین خواهم بود و برای تمدید مشکلی ندارم . اما ناگهان چه شد ؟

حرف حق را باید زد و برای ما مهم استقلال است نه اینکه بتوانیم رضایت یا عدم رضایت کسی یا کسانی را فراهم کنیم .

کادر مدیریت قبلی با برنامه ریزی دقیق و قوی وارد میدان شد . چند خبرنگار خود فروش به سردستگی مدیر روابط عمومی سابق استقلال شروع به حاشیه سازی برای استقلال کردند آنها مدام با تیام در ارتباط بودند و او را وسوسه میکردند و از پیشنهادات خیالی میگفتند از ایمان ابرایی که یک شبه ساختن و مثل عروسک خیمه شب بازی از آن استفاده کردند تا تیام را وسوسه کنند تا برای مدیریت ایجاد مشکل کنند . به جپاروف زنگ زدند و اویی که مشکلی برای تمدید نداشت وسوسه کردند . فیش واریزی تستی ارسال کردند که ما برای تو پول میریزیم و یک بازی کثیف را آغاز کردند .

به بازیکنانی که در دوران خودشان جذب کرده بودند و پول نداده بودند گفتند بروید از استقلال شکایت کنید و چنین شد و حساب باشگاه مسدود شد و کلی مشکل دیگر . مدیریت به جای تمرکز روی کارهای فعلی باید گند کاری های حضرات را درست می کردند .

اینها فقط بخشی از کارهای کثیف این گروه سابقا محترم بود . یک باره و چند روز قبل امیرحسین فتحی به یکباره وارد هیات مدیره استقلال شد . شخصی که حداقل دو مورد فساد مالی و اختلاس او ثابت شده است (در استقلال و شهرداری) و عجیب تر اینکه به یکباره یکی از مدیران سابق استقلال حمایت تمام قد از او می کند و کسانی که از فتحی انتقاد می کنند را پرسپولیسی می داند . تعریف های مربی سابق استقلال که کارهایش بر همگان روشن است هم از این فرد گویای همه چیز بود . گویای توطئه ای بزرگ برای استقلال از سوی مدیریت شومن قبلی .

با فشاری که آورده اند سعی در کنار گذاشتن افتخاری و اضافه کردن فردی از جنس خودشان هستند تا دوباره قدرت را در استقلال به دست آورند .

لعنت و صد لعنت بر این قدرت طلبی که عشق میلیونها آدم به بازی گرفته می شود . لعنت

هادی صاحب خواجه- آبی پوشان

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.