کمپین فدای سرتی که راه افتاد نشان از فرهنگ استقلال داشت

میلاد زکی پور در چند بازی گذشته استقلال یکی از بازیکنان خوب و آماده بود که در پیروزی های گذشته این تیم نقش عمده ای داشت .

در بازی روز گذشته برابر الاهلی , روز این جوان نبود و زکی پور در چند صحنه و به خصوص گل الاهلی اشتباه واضحی انجام داد .

بعد از این اشتباه و در حالی که تصاویر تلویزیونی هم نشان میداد که خود میلاد از این اتفاق چقدر ناراحت است , کمپینی خودجوش در بین هواداران استقلال در فضای مجازی راه افتاد با عنوان فدای سرت .

هرکسی در هر پیجی یا کامنتی که میتوانست با عنوان فدای سرت سعی در روحیه دادن به این جوان آینده دار فوتبال کشورمان داشت . حرکت زیبایی که نشان از بزرگمنشی هواداران استقلال بزرگ دارد . مسلما هواداران استقلال در چنین لحظاتی زحمتهایی که یک بازیکن برای تیمش کشیده است و به خصوص دربی که همین بازیکن توانست بازیکن سمت راست و پرادعای رقیب را از جریان بازی خارج کند از یاد نمیبرند و همانگونه که این بازیکن در دربی و سایر بازیها شادی را برلبان آنها آورده در ناراحتی او کنارش هستند تا نشان از فرهنگ بالای استقلال و استقلالی بدهند .

باشگاه استقلال تنها یک باشگاه و تیم فوتبال نیست بلکه یک مکتب بزرگ است که بزرگان زیادی در این مکتب بوده اند و قابل مقایسه با مکتب هایی نیست که صبح به بازیکن فحش بدهند و بعد از ظهر قربون صدقه اش بروند .

اما بخش پایانی این کمپین کار را زیباتر هم تمام کرد جایی که پسری از دل همین مکتب شجاعانه آمد و از هواداران عذر خواهی کرد و قول داد در آینده جبران اشتباه نماید .

به خود میبالیم که استقلالی هستیم و ادامه دهنده مکتب حجازی ها و پورحیدری ها و …

هادی صاحب خواجه – آبی پوشان

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.