کنفرانس خبری شفر قبل از دیدار با نفت آبادان

وینفرد شفر سرمربی استقلال در کنفرانس خبری قبل از دیدار با نفت آبادان شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت :

شفر در خصوص مسابقه فردای تیمش با نفت آبادان، گفت: فردا مقابل یک تیم بسیار خوب بازی می‌کنیم و چند بازی آخر حریفمان را آنالیز کرد‌ایم، ما باید در رده بالایی بازی کنیم و البته حضور هواداران برای ما بسیار مهم است و امیدوارم که فردا آنها به ورزشگاه بیایند. امروز و دیروز خوب تمرین کرده‌ایم و بعد از بازی جام حذفی شرایطمان بسیار خوب است.

* شکست خوردن پرسپولیس مقابل نفت آبادان برای ما مهم نیست

وی درمورد اینکه نفت آبادان مقابل پرسپولیس پیروز شد و شما به این مساله توجه دارید یا خیر گفت: برای ما مهم نیست که آنها پرسپولیس را بردند. نفت آبادان تیم بسیار محکم و خوبی است که خوب هم ضد حمله می‌زند، آنها مقابل پرسپولیس خوب بازی کردند و نتیجه هم برای آنها خوب بود ما هم تیم بسیار خوبی هستیم، فردا باید بهترین سطح بازی‌مان را ارائه دهیم، بازی راحتی نیست. برای من غافلگیر کننده است که چرا تیم نفت در رده‌های بالای جدول لیگ قرار ندارد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درخصوص اینکه بهنام برزای و محسن کریمی به لیست این تیم اضافه شده‌اند و آیا فردا ممکن است از هر دو نفر استفاده کند یا خیر گفت: باید ببینیم چه می‌شود من امشب دوباره فیلم بازی‌های حریف ار می‌بینم و صبح فردا تصمیم نهایی را درمورد ترکیب تیمم می‌گیرم. من خوشحال هستم که کریمی و برزای به تیم ما اضافه شدند و در باره کریمی باید بگویم او همیشه در تمرینات ما خوب عمل می‌کند و نمی‌دانم بهنام برزای آخرین‌ بار چه زمانی بازی کرده است ولی احساس می‌کنم او باید کم کم به تیم استقلال اضافه شود و بازی کند.

 شفر درمورد آخرین وضعیت شهباززادده گفت: این بازیکن مصدوم است او به پزشک تیم ما ۳-۲ روز پیش گفته بود که به بیمارستان رفته و نمی‌تواند بازی کند. شهباززاده فردا در لیست ما حضور ندارد.

سرمربی استقلال درمورد بازگشت منتظری به تیم استقلال و اینکه حضور او کارش را برای تعیین ترکیب اصلی سخت نمی‌کند گفت: منتظری بازیکن ملی است و خوشحالم که پژمان برگشته است، او بازیکن بسیار بسیار خوبی است همیشه در رختکن و زمین با جوان‌ترها صحبت می‌کند و خوشحالم که در جمع ما قرار دارد باید ببینیم فردا چه اتفاقی می‌افتد.

شفر درمورد جذب بازیکن خارجی گفتن: همیشه با مدیرعامل باشگاه در تماس هستم، مدیرعامل سخت در تلاش است که کار جذب این بازیکن را انجام بدهد او و آقای توفیقی تلاش می‌کنند تا مهاجم خارجی خیلی زود به جمع ما اضافه شود. یکی دو بازیکن دیگر هم مدنظر دارم که به جمع ما اضافه شوند زیرا ما بازی‌های زیادی در لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی داریم و باید در لیگ قهرمانان آسیا خوب باشیم. باید آن باخت ۶ بر یک را جبران کنیم و آن باخت را یکجور کنسل کنیم ما بازیکنان خوبی داریم. در فوتبال این مساله طبیعی است که همیشه چند نفر بیایند و بروند و با نظر من همراه با مدیرعامل باشگاه این کار را انجام بدهیم.

*بازیکن خارجی منتظر است تا باشگاه کارها را انجام دهد

وی درخصوص اینکه مدتی است می‌گوید به زودی مهاجم خارجی به استقلال اضافه می‌َودو اما نیم فصل دوم شروع شده و کی قرار است این مهاجم به استقلال اضافه شود گفت: من نمی‌توانم بگویم کی اضافه می‌شود اما امیدوارم زودتر این اتفاق بیفتد. همه چیز دست باشگاه است. آن بازیکن که مدنظر ما است منتظر است تا باشگاه کارهایش را انجام دهد.

وی در پاسخ به این سوال که حسن زمانی مدعی شده تکلیف جباری با تصمیم شفر روشن می‌شود گفت: در این مورد صحبتی نمی‌کنم.

وی در پایان با خنده و شوخی به خبرنگاران گفت: خوشحالم که هوای تهران برای مردم بهتر شده و امروز هم برف را روی کوه‌ها دیدم. امیدوارم  شما الکلاسیکو را ببینید و لذت ببرید. من هم طرفدار فوتبال آلمان و استقلال هستم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.