کنفرانس خبری منصوریان قبل از دیدار با تراکتورسازی

علیرضا منصوریان سرمربی  استقلال در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: در راهبندان مثل دفعه‌های قبل ماندم و دیر رسیدم. فردا بازی قشنگی از نظر تاکتیکی،‌فیزیکی و فنی خواهیم داشت. تلاش می‌کنیم نوار بردهای پی در پی تراکتورسازی را قطع کنیم.

منصوریان

منصوریان افزود: بازی فردا قطعا نیز بازی سنگین به لحاظ تاکتیکی،‌فنی و فیزیکی می‌شود و مردم شاهد یک بازی جان‌دار و نزدیک خواهند بود. ضمن اینکه تلاش می‌کنیم نوار پیروزی‌های پیاپی تراکتور را قطع کنیم که به یاری حق و با تلاش بازیکنانم احساس می‌کنم ۳ امتیاز را نگه می‌داریم و تراکتور را بدون امتیاز بدرقه می‌کنیم. از همین جا با تمام آذری‌زبان‌ها علی‌‌الخصوص امیر قلعه‌نویی که مدت‌ها برای استقلال زحمت کشید، نیز خوشامد می‌گویم.

وی در مورد هجمه‌ای که علیه مهدی رحمتی به راه افتاده و اینکه آیا این هجمه برنامه‌ریزی شده بوده یا خیر،‌گفت:‌بهتر است امروز فقط در حوزه مسائل فنی صحبت کنیم. بحث مهدی رحمتی را نمی‌توان در یک یا دو دقیقه در موردش صحبت کرد. پردازش به این موضوع را امروز یا فردا نخواهیم داشت. تمام تمرکز ما در این مدت روی مسائل فنی بازی فردا است. البته با توجه به فلسفه و مباحث جدیدی که به راه افتاده بعدا در موردش زیاد صحبت خواهیم کرد.

منصوریان در مورد مصدومیت محسن کریمی گفت: محسن کریمی را در بازی فردا نداریم. او در مسابقه با صبا ضربه‌ای به آشیل پایش خورد و زود تعویضش کردیم. تلاش کادر پزشکی این بود که به این بازی برسد اما آخرین خبری که گرفتم این بود که او به این بازی نمی‌رسد.

منصوریان در مورد اینکه از استقلال خبر می‌رسد که این تیم چند بازیکن را برای نیم فصل نمی‌خواهد و یا چند بازیکن مد نظر این تیم هستند، گفت: من تأیید نمی‌کنم و این‌ها را یک گمانه‌زنی می‌دانم. بعضا از داخل تیم این صحبت‌های خارجچ از عرف مطرح می شود و کسانی که اجازه ندارند در این رابطه صحبت کنند به اظهارنظر می‌پردازند. ما در مواقع لازم در این مورد تصمیم‌گیری کرده و به افتخاری تصمیمات‌مان را می‌گوییم. فعلا نه خریدی داریم و نه فروشی و اگر اتفاقی بیفتد به اطلاع رئیس هیأت مدیره باشگاه و مدیرعامل خواهیم رساند.

به گزارش آبی پوشان  در این موقع خبرنگاری در خصوص رحمتی خواست سوالی را مطرح کند که منصوریان گفت: اگر سوال فنی دارید بپرسید که دوباره خبرنگار پرسید آیا به رحمتی گفته‌اید که خودش را کنترل کند که منصوریان دوباره گفت این سوال فنی نیست و انتهای سوال به ایده‌ای که می‌خواستید، رسیدید. اگر فنی سوال کنید در خدمتم. ما با احترام به کادر فنی حریف نگاه می‌کنیم چون شش هفت سال در استقلال بوده‌اند. از سوی دیگر این هفته فضای دوستی و شادی خوبی در تیم ما موج می زد و این بر خلاف اخبار غلط و بدون منبعی هست که از تیم ما منتشر می شود که فلان بازیکن خوشحال یا ناراحت بود. اما بچه‌های ما با نشاط تمرین کردند.

وی افزود: خواهشا به مسائل غیرفنی نپردازید چون فضای فوتبال فنی است اما فضای حاشیه‌ای در فوتبال ما بیداد می‌کند و در اروپا این مسائل جزئی است اما اینجا کل فوتبال ما حاشیه شده و من ندیدم که در کنفرانس خبری از من کسی در مورد مسائل فنی سوال کند.

وی ادامه داد: نه اینکه فقط در مورد اینکه فلان بازیکن قهر کرده و مسائل حاشیه‌ای سوال شود. با کمک شما رسانه‌ها باید فوتبال شکل واقعی‌اش را به خود بگیرد. در نشست‌های خبری فقط در مورد در حوزه فنی باید صحبت شود.

وی در مورد مصدومان تیمش گفت: روزبه چشمی، ووریا غفوری را قطعا نداریم. محسن کریمی هم تا ساعت ۱۴ به من اطلاع دادند که به بازی فردا نمی رسد. فرشید اسماعیلی به بازی رسیده است. مشکل اصلی ما همچنان انتخاب ۱۸ نفر است که مشکل خوبی است. امیدوارم این مشکل را همیشه داشته باشیم.

سرمربی استقلال در مورد مصدومیت پادووانی گفت: پادووانی با علی قربانی برخورد کرد و مصدوم شد. هر بازیکنی که با قربانی برخورد کند مصدوم می‌شود. او فصل گذشته هم در تیم نفت همین گونه بود و وقتی سید جلال و سیامک کوروشی با او برخورد می‌کردند همین شرایط را داشتند. علتش این است که قربانی برایش بازی تمرینی،  دوستانه و اصلی یک دیزاین دارد.از قربانی خواهش کردم که فشار را روی خط دفاع ما کم کند. البته پادووانی به این بازی رسید. از این پس قربانی را در تیمی می‌گذاریم که پادووانی در آن حضور دارد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.