کنفرانس خبری منصوریان قبل از دیدار با استقلال خوزستان

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال خوزستان از هفته هفدهم لیگ برتر گفت: به دلیل ترافیک با تأخیر در نشست خبری حاضر شدم به همین خاطر عذرخواهی می‌کنم.

در بازی فردا یار دوازدهم نداریم با حضور بازیکنان جوان نیاز به حمایت هواداران داریم. امیدوارم این آخرین بار باشد که محروم می‌شویم. هوادار وقتی از کوره در می‌رود باید خودش را کنترل کند. تحقیر فرهنگ و کلام‌مان را باید استارت بزنیم و بیشتر روی تشویق تیم تمرکز کنیم. هواداران از تشویق تیم عقب‌نشینی نکنند تا ما مجبور نشویم بگوییم یار دوازدهم نداریم.

منصوریان ادامه داد:همه بازیکنان باید تمرکزشان روی بازی با استقلال خوزستان باشد. از هواداران هم می خواهم تمرکزشان را روی تشویق تیم خودی بگذارند. به آقای سیروس پورموسوی خوشامد می گویم.به عنوان قهرمان فصل گذشته باید از آنها یاد کنیم. از این تیم شناخت کافی داریم.امیدواریم بتوانیم از لحاظ تاکتیکی روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کنیم و سه امتیاز را به دست بیاوریم.

وی درباره داور بازی فردا بیان داشت: شیب داوری به سمت بالاست نه پایین. ما به فضای داوری وارد نمی شویم. ما به داوران احترام بسیار زیادی می گذاریم. وقتی در محکمه ای حاضر می شویم نباید روی حرف قاضی صحبت کنیم و باید این اصول را حفظ کنیم. در هفته های اخیر آنالیزها را ببینند. چند ضربه کاشته ما دیده نشد. به عملکرد داور در بازی فردا نیم نگاه هم نداریم. ما یک مقدار در مسایل داوری هم ضرر هم کرده ایم اما چیزی نگفتیم. اعتقاد دارم داوران ما از سطح آسیا هم بالاتر هستند اما در داخل نمی توانند توانایی بالای خود را نشان دهند چر اکه تمرکز ندارند.

سرمربی استقلال درباره مصدومیت رحمتی و وضعیتش برای بازی فردا بیان داشت: امروز او به فیزیوتراپی رفت. او به اردوی ما اضافه می شود امیدوارم که مشکل خاصی نداشته باشد.در اواخر تمرین قبلی دچار آسیب دیدگی از ناحیه انگشت دست شد. فکر می کنم او تا چند ساعت دیگر به اردوی ما اضافه می شود.

منصوریان خاطرنشان کرد: ما به نرخ بازیکنان توجه نمی کنیم و مهم برای ما این است که بتوانند وظیفه خودشان را به نحو احسن انجام دهند. کسی که در تمرینات خوب نباشد بازی نمی کند و همیشه بهترین ها به میدان می روند. سطح توقع ما از بازیکنان هم وجود دارد. فوتبال ما متاسفانه کم  حوصله است وباید خودمان را به نقطه ای برسانیم که تا بقیه جاهای دنیا یکسان باشیم.

وی درباره جذب جپاروف و آندو و جمع بندی از نقل و انتقالات استقلال گفت: ما جپاروف را به خدمت گرفته ایم. وقتی جوان در ترکیب دارید باید بازیکن باتجربه هم داشته باشید. شما به پاندول ساعت نگاه کنید بازیکن باتجربه حرکت روبه جلو دارد. در لیگی هستیم که تا ۳۴ و ۳۵ سال می توانند ستاره لیگ باشند. سیدجلال حسینی ، مهدی رجب زاده، ایمان مبعلی و مهدی کیانی چقدر تاثیرگذار هستند و چه ریتمی به تیم هایشان می دهند. ما هم باید این ریتم را به تیم مان بدهیم.دلیل نمی شود با این بازیکنان باتجربه از جوان هایمان غافل شویم. مقابل السد وارد چالش خوبی خواهیم شد. از طرفی فاصله بازی ها هم بسیار کم است و ما تلفیقی از نفرات باتجربه و جوان را در میدان قرار می دهیم.

سرمربی استقلال تصریح کرد: شاید بازیکنی خیلی پول گرفته باشد اما با تیم شکل نگرفته باشد. بازیکنان جوان ما قیمت آنچنانی ندارند مثل بهنام برزای. اینها تولیدات باشگاه خودمان هستند. هر تیمی آنها را بخواهد باید به اندازه یک ستاره به آنها پول بدهد. باید حواس مان به جوان های تیم هم باشد. به آقای افتخاری هم گفتم که از جوان هایمان خوب مراقبت کنیم تا آسیب نبینند. هیچ گارانتی برای بازیکن کردن برای هیچ بازیکن وجود ندارد. رحمتی ، خسرو حیدری و نفراتی چون آندو تیموریان و سرور جپاروف می دانند که باید در تمرینات خوب باشند.دوست دارم بزرگ ترهای تیم یار و یاور ما باشند و قطع به یقین هم همین گونه است. دو ، بازیکن خوب ۱۷ ساله پیدا کردیم ولی از آنها اسم نمی برم. چند بازیکن آینده دار در تیم پایه ها از تهران و تبریز و خوزستان داریم که آنها را کم کم اضافه می کنیم. اگر عمری بود و در خدمت استقلال بودیم در سال جدید به دنبال جذب نفرات جوان خواهیم بود. تا سال ۹۸ می خواهم گروهی درست کنم که مثل نسل خودمان باشد. اگر خداوند عمری دهد مینی کمپ های چند روزه تشکیل می دهیم. منطقه بندی می کنیم. می توانیم ۱۰۰ بازیکن معرفی کنیم.من این پایگاه را در خوزستان گذاشتم در آنجا راه بروید بازیکن بااستعداد پیدا می کنید.

وی درباره جذب سجاد شهباززاده  گفت: همانطور که شما می دانید من هم اطلاع دارم فقط می دانم که از آلانیا می خواست جدا شود و دیگر خبر  جدیدی نیست.

منصوریان در پایان درباره ماجرای حاج محمدی و مجیدی و همچنین بختیار رحمانی گفت: باید این ادبیات از بین برود. اینکه شما مقطعی یک نفر پیشت هست و بازی کند همه چیز اوکی است اما وقتی بازی نکرد بگوید گفتنی ها را می گویم و از این حرف ها درست نیست. تمام اتفاقات ما فنی است. اگر بازیکنی به ما نخورد قطعا از جمع ما جدا می شود حالا این دو  عزیز به لحاظ کاری در اختیار باشگاه هستند ۵، ۶ ماه خوب با یکدیگر داشتیم. درباره بختیار چنین چیزی نیست. او گفته فولاد او را می خواهد بختیار پسر خوبی است. می خواهم با او حرف بزنم. به باشگاه گفته ام اگر نمی خواهد بماند شرایط را برایش فراهم کنید.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.