کنفرانس خبری منصوریان قبل از دیدار برگشت با العین

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال در نشست خبری قبل از دیدار با العین امارات اظهار داشت: در ابتدا جا دارد ماه رمضان را به تمام مسلمانان جهان و امارات تبریک بگویم. ما فردا بازی بسیار سخت و محکمی خواهیم داشت و ۵۰ درصد راه را رفته‌ایم.

من با نفت مقابل این تیم به میدان رفته ام و آن زمان با یک بازی منسجم، موفق شدیم بازی را ببریم. داوری بازی باید خیلی دقت و تمرکز بالایی داشته باشد چون در بازی فردا خیلی اثر گذار خواهد بود.

وی افزود: داوری در این مرحله از رقابت‌ها می توانند اثر گذار باشند. امیدوارم داوران با تمرکز و توجه کافی سوت بزنند.در بازی پرسپولیس با لخویا و استقلال خوزستان و الهلال داوری می تواند نقش پر رنگی داشته باشد و من امیدوارم تا داوران با تمرکز کافی قضاوت کنند.
منصوریان ادامه داد یک انسان بازی را سوت می زند و با سیستم کامپیوتری بازی کنترل نمی شود. از هفته ی گذشته ی در مسابقات جام جهانی جوانان ویدئو چک آمده و هر لحظه انسان می تواند یک اشتباه انجام دهد. در بازی رفت شماره ۸۸ استقلال یعنی فرشید اسماعیلی نباید اخراج می شد و شماره ۷ العین با یک کار هوشمندانه باعث اخراج بازیکن ما شد. همچنین در جریان بازی نیز چند اتفاق رخ داد. در چند سال گذشته نیز مشاهده می کنیم که روند مسابقات تحت تاثیر اشتباه غیر عمد داوران است. هر دو تیم تلاش می کنیم و می جنگیم اما اگر اشتباه داوری در این مسیر تاثیر بگذارد، یکی از دو تیم ضرر می کند. فکر می کنم سال ۲۰۲۲ فوتبال به بسکتبال نزدیک شود و خیلی از اتفاقات که منجر به تغییر نتیجه می شود، با دستگاه کنترل شود. اما تا زمانیکه یک انسان قضاوت می کند، ممکن است اشتباه رخ دهد. به همین دلیل در یک بازی برابر آمادگی فیزیکی و روحی داور بسیار مهم است. من عادت ندارم در مورد داوری صحبت کنم و همیشه تابع هستم و همین روال را نیز طی می کنم. داوری درست به ما و العین کمک می کند تا تیم شایسته صعود کند.
فکر می کنم پنالتی دقیقه ۹۰ با اشتباه خط دفاعی العین برای ما یک هدیه بود. بازی بدون گل در جریان بود و ما به دنبال گل زدن بودیم و العین تلاش می کرد تا بازی با تساوی به پایان برسد. العین در حضور برادران عمرعبدالرحمان تیم خطرناکی است. پنالتی دقیقه ۹۰ برای ما یک هدیه بود و ما توانستیم تساوی را با برد عوض کنیم. فکر می کنم این پنالتی برای بازی برگشت نیز به ما کمک می کند تا بدانیم که می شود در طول ۹۰ دقیقه به ساختار دفاعی العین ضربه وارد کنیم.

 

منصوریان در ادامه گفت ما در استادیوم آزادی تجربه بازی برابر ۱۰۰ هزار نفر را داشتیم و می دانیم که العین فردا تماشاگران زیادی خواهد داشت. می دانیم که بخش اعظمی از هواداران فوتبال امارات، حمایت کنندگان العین در بازی روز دوشنبه خواهند بود اما ما جوانان خود را از فیلترهای زیادی رد کردیم. بازی با السد و یاران ژاوی، دربی های سنتی تهران و غیره از جمله این فیلترها است و ما مشکلی بابت حضور هواداران العین در ورزشگاه نداریم.

بازیکنی که در کنار من نشسته(مهدی رحمتی) نزدیک به ۱۰ سال دروازه بان تیم ملی بوده و ۸۰ بازی ملی دارد. قسمت اطمینان کادرفنی ما از دروازه شروع می شود. رحمتی فردا یکی از بهترین بازی های خود را انجام می دهد. از هواداران می خواهم ۱۰ درصد مربوط به ما را پر کنند. العین و الاهلی امارات تبدیل به قطب های فوتبال آسیا شدند و این موضوع را فارغ از هر نتیجه ای می گویم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.