کنفرانس خبری وینفرد شفر قبل از دیدار برگشت با السد

وینفرد شفر سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر السد گفت: قبل از اینکه صحبتم را شروع کنم، می‌خواهم از مجموعه‌ای که در اختیار ما قرار گرفت، از جمله هتل، ورزشگاه و سایر موارد در اینجا تشکر کنم. رویای من کسب بهترین نتایج برای استقلال بود. می‌توانم بگویم در بازی قبل و در نیمه دوم اشتباهات زیادی مقابل السد داشتیم. همه می‌دانند السد تیم بسیار قدرتمندی است و بازیکنان بسیار خوبی هم دارد. در سه ماه گذشته تیمش بهتر از قبل شده است. گابی و یک بازیکن کره‌ای را جذب کرده ولی ما چند بازیکن اصلی و لیدرمان را از دست داده‌ایم. یکی از آنها اینجاست، داریوش شجاعیان. یکی دیگر در ترکیه، دیگری در عجمان و یکی دیگر در قطر است. ولی ما باید بجنگیم. میلیون‌ها هوادار در ایران داریم که می‌خواهند جنگیدن ما و عملکرد خوب ما را ببینند. در فوتبال همه چیز ممکن است. این اولین باری نیست که من در دوره کاریم در چنین شرایطی قرار می‌گیرم. ما می‌توانیم نتیجه را عوض کنیم اما زمانی که همه برای تیمشان بجنگند

وی ادامه داد: باید ببینیم نتیجه چه می‌شود ولی همه بازیکنان ما باید با صد درصد توانشان بجنگند. باید به شانس‌مان ایمان داشته باشیم. قبل از اینکه به اینجا بیاییم، می‌خواستیم تصمیم بگیریم یک بازیکن را با خودمان بیاوریم و الان روزبه چشمی اینجاست. بازیکنی که در زمین بسیار قدرتمند است و هم قدرت و انرژی مثبت زیادی برای تیم دارد و حضورش در اینجا هم به همین دلیل است. قطعا فردا هم یکی از بازیکنان قدرتمند ماست.

سرمربی استقلال اضافه کرد: یکی از بازیکنان ما در بازی فردا یعنی فرشید باقری محروم است. در بازی قبلی علی کریمی مصدوم بود ولی فردا آماده است تا برای ما به میدان برود. باید ببینیم در تمرین امروز و تا فردا، قبل از بازی چه شرایطی داریم. نام بازیکنانی که بازی می کنند مهم نیست. همانطور که چشمی گفت، باید همه بازیکنان با قلب و روحشان برای استقلال بازی کنند. یکی برای همه و همه برای یکی. دلیل اینکه تا اینجای رقابت‌ها هم بالا آمده‌ایم هم همین است. باید بهترین عملکرد ممکنه را به نمایش بگذاریم. همه می‌دانند السد تیم بسیار خوبی است و بازیکنان بسیار خوبی دارد. آنها با داشتن ژاوی و گابی در ضد حملات خطرناکند ولی ما هم تیم بسیار خوبی هستیم و بازیکنان خوبی داریم. ما نیمکت خیلی خوب و با روحیه‌ای داریم که می‌تواند برای بازی فردا به ما کمک کنند.

شفر در پایان اضافه کرد: در تفکر و فلسفه من تسلیم شدن معنا ندارد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.