کنفرانس خبری کیروش بعد از بازی با ترکیه

کارلوس کی‌روش پس از دیدار تدارکاتی برابر ترکیه و شکست دو بر یک برابر این تیم در نشست خبری در مورد اینکه به ترکیب اصلی‌اش دست یافته یا نه، گفت: بازی تمرینی خوبی را مقابل ترکیه پشت‌سر گذاشتیم متأسفانه این فرصت برای ما مقدور نبود که از اینگونه بازی‌ها بیشتر داشته باشیم. ولی بازیکنان نشان دادند که استعداد خوبی دارند و پتانسیل بالایی هم دارند اما کمی باید بالغ‌تر در طول زمان بازی باشند تا کیفیت و استعدادشان را با شرایط بازی تطبیق بدهند که این مسئله فقط در صورتی عملی می‌شود که بازی‌های بیشتری را سپری کنیم اما در کل بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم و این فرصت خوبی برای ما بود.

وی افزود: برخی از بازیکنان ما از لیگ‌های اروپایی آمده‌اند و برخی هم از لیگ برتر که در آسیا برگزار می‌شود. هر روز کار می‌کنیم و سعی می‌کنیم بهترین عملکردمان را نشان بدهیم. تنها کاری که می‌توانیم این است که سعی می‌کنیم بهترین عملکردمان را نشان بدهیم. فدراسیون این برنامه را در اختیار ما گذاشت و تنها این زمان را برای آماده‌سازی در اختیار داشتیم در مورد بازیکنان هم هیچ چیز نمی‌توانم بگویم جز اینکه هر روز سخت تلاش می‌کنند و تمام مراتب تقدیر و تحسین لایق‌شان است. بازیکنان و کادر فنی شبانه‌روز زحمت می‌کشند و پر از امید و آرزو هستند.

سرمربی تیم ملی در مورد غیبت سیدجلال حسینی در تیم ملی و اینکه روزبه چشمی به جای او بازی کرد، گفت: هواداران بازیکنی را دوست دارند و از او حمایت می‌کنند. هیچکس بیشتراز من نسبت به سید جلال حسینی علاقه و احترام ندارد. سیدجلال حسینی را در هفت سال و نیم گذشته در تیم ملی در اختیار داشتم. تمام انتخاب‌های ما براساس مشاهدات دقیقی است که در لیگ داشتیم و عملکرد بازیکنان را به صورت دقیق و ریز در طول لیگ بررسی کردیم و نسبت به آن تصمیم گرفته شد. اما اگر بخواهیم بعد از پشت سر گذاشتن یک بازی عملکرد یک بازیکن مثل روزبه چشمی را بررسی کنیم و به خاطر یک اشتباه و یک اتفاق عملکرد او را زیر سؤال ببریم نشان‌دهنده آن است که دیدگاه شما نسبت به فوتبال بسیار کوتاه است و با کمال عذرخواهی شاید شما از فوتبال چیزی نمی‌دانید.

کی‌روش در مورد بازی با ترکیه گفت:‌ بازی تمرینی خوبی را مقابل ترکیه پشت‌سر گذاشتیم متأسفانه این فرصت برای ما مقدور نبود که از اینگونه بازی‌ها بیشتر داشته باشیم. ولی بازیکنان نشان دادند که استعداد خوبی دارند و پتانسیل بالایی هم دارند اما کمی باید بالغ‌تر در طول زمان بازی باشند تا کیفیت و استعدادشان را با شرایط بازی تطبیق بدهند که این مسئله فقط در صورتی عملی می‌شود که بازی‌های بیشتری را سپری کنیم اما در کل بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم و این فرصت خوبی برای ما بود.

کی‌روش در مورد اینکه نباید تیم ملی مقابل ترکیه شکست می‌خورد ضمن اینکه توپ سردار آزمون هم به نظر گل شده بود و داور تصمیم خوبی نگرفت، گفت: قبلاً هم گفتم در کشورمان در پرتغال ضرب‌المثلی داریم که می‌گوید وقتی آبی از زیر پلی گذشت دیگر فرصتی برای بازگشت آن آب نیست. ما بازی‌های آماده‌سازی و جلسات تمرینات مهمی را از دست دادیم. اکنون زمان آن است که دست‌هایمان را بالا بگیریم و بگوییم ان‌شاءالله و امیدوار باشیم.

وی در مورد بازی با یونان گفت: صادقانه بگویم که چیزی در این مورد نمی‌دانم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.