کیمیا علیزاده را به شورای شهر و مجلس نبرید

کیمیا-علیزاده

اختصاصی آبی پوشان – کیمیا علیزاده تکواندوکار ۱۸ ساله ایرانی با گرفتن مدال برنز المپیک تاریخ ساز شد و توانست اولین مدال بانوان ایرانی را در تاریخ به دست بیاورد .

کیمیا علیزاده سن بسیار مناسبی دارد و این مدال میتواند استارت افتخار آفرینی های بیشتر او باشد ولی باید خوب مدیریت شود و در مسیر درست هدایت شود .

کیمیا علیزاده برای کسب این مدال باید تشویق شود و بهترین امکانات را دریافت کند و دغدغه ای از این بابت نداشته باشد چون او پرچم ایران را در ریو بالا برده و از این به بعد هم بالا خواهد برد ولی خدمت کردن به او بردن او به شورای شهر و مجلس شورای اسلامی نیست و قهرمانان ما نباید در باتلاق سیاست گرفتار شوند .

کیمیا علیزاده اکنون به امکاناتی رفاهی و ورزشی و اردوهای مناسب و مربیان خوب نیاز دارد تا راه خود را به خوبی ادامه دهد و از هر نظر باید چنین نابغه هایی را حمایت کرد .

نباید با قهرمانانمان آن کاری که با رضازاده ها و دبیرها و خادم ها انجام دادیم بکنیم و چنین سرمایه سوزی انجام شود . حسین رضا زاده میتوانست در وزنه برداری خیلی به ایران کمک کند و خیلی مفید تر از شورای شهر باشد همانطور که مایکل فیلیپس که بیشتر از تمام تاریخ ایران در المپیک مدال طلا دارد هرگز برای ورودش به کنگره و کاخ سفید و… چراغ سبز نشان نمی دهند .

هادی صاحب خواجه

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.