گادوین منشا به استقلال پیوست

گادوین منشا مهاجم اسبق پرسپولیس با قراردادی یک و نیم ساله به استقلال پیوست .

گادوین منشا بعد از انعقاد قرارداد با استقلال به سایت رسمی باشگاه گفت: خیلی خوشحالم که در اینجا حضور دارم. انتقال به استقلال یک قدم بزرگ و یک جهش بزرگ است. احساس غریبی ندارم و اینجا شبیه به خانه خودم است.
وی ادامه داد: تنها چیزی که برای من مانده، نشان دادن توانایی های خودم است تا به خیلی افراد ثابت کنم که اشتباه نکردم به استقلال آمدم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال در ادامه عنوان کرد: استقلال را می شناسم. استقلال باشگاه بزرگی است و دو مرتبه قهرمان آسیا شده است. استقلال را همه می شناسند.

منشا درباره همکاری با شفر تصریح کرد: رابطه من با آقای شفر بسیار نزدیک است. ایشان به من اعتقاد دارند و به همین خاطر بود که ایشان از من خواست تا باشگاه من را جذب کنند. حتی ایشان می دانست که این یک جا به جایی بسیار بزرگ است. من از ایشان به خاطر اعتقاد و اعتمادی که به من دارند، تشکر می کنم.

او در بخش بعدی صحبت های خود بیان کرد: استقلال در آسیا با تیم های سختی رقابت می کند. من با الهلال و الدحیل بازی کردم و مهم ترین چیز این است که برابر آنها موفق عمل کردم. امیدوارم استقلال نتایج خوبی بگیرد و عملکرد خوب من در آسیا تداوم داشته باشد تا به تیم کمک بیشتری بکنم.

وی در پایان اعلام کرد که در استقلال شماره ۹۰ را بر تن می کند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.