گزارش اولین تمرین تیم فوتبال استقلال در سال ۹۵

اولین تمرین تیم فوتبال استقلال در سال ۹۵ از ساعت ۱۷ امروز در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی و کمی آنطرف تر از تمرین تیم ملی فوتبال برگزار شد.

* با توجه به سال نو بازار تبریک و روبوسی بین بازیکنان و کادر فنی داغ بود و آنها سال جدید را به هم تبریک گفتند.

* حدود ۱۵ نفر از طرفداران تیم استقلال پشت درهای بسته منتظر ورود به مجموعه ورزشی آزادی بودند که بعد از ورود مظلومی آنها هم مجوز ورود به تمرین استقلال را پیدا کردند.

* جابر انصاری که به دلیل مصدومیت مدتی در تمرینات استقلال شرکت نمی‌کرد امروز با لباس شخصی در تمرین حاضر شد و برای دقایقی با مظلومی صحبت کرد.

*سید مهدی رحمتی، سجاد شهباززاده،هرائیر مگویان،روزبه چشمی و پروپیچ غایبان تمرین امروز استقلال بودند.البته عادل شیحی دیگر بازیکن خارجی استقلال در تمرین تیمش حاضر بود.ظاهرا قرار است مگویان و پروپیچ از کشورهای خود به سوئد رفته و در آنجا به اردوی استقلال اضافه شوند.

*محسن کریمی که در لیست نهایی کی روش حضور نداشت امروز با آبی‌پوشان تمرین کرد.

* در حاشیه تمرین امروز مظلومی برای دقایقی با فرزاد مجیدی صحبت کرد. مظلومی از سرپرست تیم استقلال خواست به فکر لباس گرم برای اعضای تیم باشد چون ظاهرا آب و هوای شهر استکهلم سرد است. همچنین سرپرست موقت تیم استقلال در تمرین امروز پیگیر پول توجیبی بازیکنان در سفر به سوئد بود و در این باره تماس هایی را برقرار کرد.

* با توجه به تغییر زمان دیدار استقلال و هاماربی و تغییر یک روزه در زمان سفر استقلال بازیکنان در خصوص این موضوع از کادر فنی سوال می‌کردند. قرار بود استقلالی ها سه شنبه به سوئد بروند اما مسئولان باشگاه موفق شدند بلیط روز چهارشنبه را برای سفر به سوئد تهیه کنند.

* محور اصلی تمرینات امروز کار هوازی بود. بازیکنان استقلال امروز بعد از چند روز تعطیلی تنها کار استقامتی زیر نظر مربی بدنساز انجام دادند و سپس دقایقی آقا وسط و فوتبال درون تیمی بازی کردند.

*خسرو حیدری که در اواخر سال تنها به تمرینات اختصاصی رو آورده بود امروز در کنار دیگر بازیکنان تمرین کرد.

*اعضای تیم استقلال همچنین به دنبال سالن وزنه بودند تا تمرین فردا را در دونوبت برگزار کنند. ظاهرا با توجه به تعطیلات نوروز سالن‌های بدنسازی مخصوص تمرینات تیم‌ها فعلا تعطیل است.

* نصرالله عبداللهی در اواسط تمرین امروز استقلال به ورزشگاه آزادی آمد و دقایقی با مظلومی به گفت و گو پرداخت.

تیم فوتبال استقلال روز چهارشنبه تهران را به مقصد استکهلم ترک خواهد کرد و آبی پوشان روز جمعه در دیداری دوستانه به مصاف هاماربی سوئد خواهند رفت. این تیم روز شنبه از سوئد به تهران باز خواهد گشت تا برای بازی با استقلال خوزستان آماده شود.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.