گزارش اولین تمرین تیم ملی

تمرین تیم فوتبال ایران برای  برگزاری دیدار تدارکاتی با کره جنوبی از امروز رسما با حضور ۱۸ بازیکن تیم ملی زیر نظر کادر فنی آغاز شد.

ملی‌پوشان امروز ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه با یک دستگاه اتوبوس از هتل آزادی وارد کمپ شدند و پس از ۵ دقیقه به منظور آغاز تمرین وارد زمین شدند.

تیم ملی امروز در حالی تمرین خود را آغاز کرد که کادر فنی آبی‌پوش بود و بازیکنان با لباس قرمز در حالی که شماره پیراهن آنها خیلی ریز روی پشت گردنشان بود کار را آغاز کردند و گلرها پیراهن مشکی به تن داشتند.

*در هنگام ورود به زمین آندرانیک تیموریان به همراه هاشم بیک‌زاده و محمد نوری به زمین آمده و نکته قابل توجه معرفی محمد نوری توسط تیموریان بود که به سبک معرفی بازیکنان در ورزشگاه انجام شد.

*علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال با آغاز تمرین به کمپ تیم‌های ملی آمد و با تیموریان و حیدری به صورت خصوصی صحبت کرد. او همچنین خوش و بش گرمی با دژاگه داشت و سپس کفاشیان به سمت کی‌روش رفته و این دو نفر خیلی گرم با هم احوالپرسی کردند.

*قبل از آغاز رسمی تمرین آندو با شجاعی، خانزاده با نوری و بازیکنان جوان و گمنام‌تر تیم از جمله گردانی، غفوری، رفیعی و پورعلی گنجی مشغول کار با توپ شدند و عده‌ای دیگر به تنیس فوتبال مشغول شدند. در همین حین شجاعی، بیک‌زاده، دژاگه و تیموریان در گوشه‌ای دیگر از زمین با توپ به تمرین پرداختند.

*کریمی بازیکن سابق پرسپولیس و مربی تیم ملی در تمرینات امروز به همراه سایر اعضای کادر فنی پیراهن آبی بر تن داشت که این موضوع بسیار جلب توجه بود هر چند که زیر این پیراهن آبی یک یقه اسکی قرمز به همراه کتانی‌های قرمز رنگ آبی پیراهن او را تحت‌الشعاع قرار داده بود.

*قبل از تمرین علی کفاشیان به همراه سایر بازیکنان عکس یادگاری تیمی انداختند.

*ساعت ۱۵ و ۳۵ دقیقه با دویدن دور زمین استارت رسمی تمرینات خورد و بازیکنان زیر نظر میکو بدنساز تیم نصف زمین را چندین بار دویدند. در سمت دیگر زمین توسط دستیاران کی‌روش ۸ دروازه کوچک به منظور برگزاری فوتبال تحت فشار چیده شد.

*در ادامه زمانی که بازیکنان به دویدن می‌پرداختند علی کریمی پا به پای آنها می‌دوید و برخورد گرم او با فروزان جالب توجه بود.در انتهای صف نیز دژاگه و منتظری جدا از سایرین به دور زمین می‌دویدند.

۱۵ و ۴۵ دقیقه میکو بازیکنان را دور یکدیگر جمع کرده و آنها به کارهای کششی و نرمشی پرداختند البته از ساعت ۱۵ و ۵۰ دقیقه بازیکنان به دو قسمت تقسیم شده و هر قسمت در دو گروه به تنیس فوتبال پرداختند که در این بین بازیکنان تقریبا اصلی تیم ملی زیر نظر کی‌روش و دستیاران خارجی‌اش کار می‌کردند و گروه جوانتر نیز در یک گروه دیگر که علی کریمی بین آنها حضور داشت و پا به توپ شده بود تمرین می‌کردند و در این بخش تشویق‌های کریمی زمانی که تیمش امتیاز می‌گرفت جالب بود.

*هاشم‌ بیک‌زاده که در اردوی پرتغال مصدوم شده بود در تمرین امروز پس از اینکه بازیکنان پا به توپ شدند زیر نظر میکو به منظور پیشگیری از تشدید مصدومیتش به انجام کارهای تعادلی مشغول شد.

*توپ‌های جام ملت‌های آسیا که کارخانه نایک آنها را تولید کردند به تعداد ۲۰ عدد در تمرین امروز وجود داشت و قرار است ۱۶۰ عدد دیگر به کشورمان وارد شود.۶ بازیکن لژیونر تیم ملی از جمله انصاری‌فرد، نکونام، جهانبخش، قوچان‌نژاد، آزمون و حقیقی طی امروز و فردا وارد ایران خواهند شد و تمرینات تیم ملی به صورت کامل پیگیری شود.

*گاسپار و کی‌روش هنگام تنیس فوتبال با یکدیگر جلسه سرپایی داشتند و در مورد مسائل تیم صحبت می‌کردند.

*بازیکنان تیم ملی امروز با لباس‌های قرمز در زمین حاضر شدند و شورت و جوراب ورزشی آنها مشکی و قرمز بود.

*علی کریمی بیشتر از آنکه به عنوان یک مربی در تمرین نقش داشته باشد بیشتر مثل یک بازیکن باتجربه در اکثر تمرینات حضور دارد.

*برخی از مربیان کلاس A مربیگری شاهد تمرینات کی‌روش هستند.

*بازیکنان پس از تنیس‌فوتبال دوهای سرعتی را انجام دادند و سپس در ۴ گروه و در دروازه‌های کوچک و فضای فشرده فوتبال بازی کردند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.