گزارش تمرین استقلال در اولین حضور میثم مجیدی

تمرین-استقلال

تمرین صبح امروز استقلال از ساعت ۱۰ در روزی که میلاد فخرالدینی به علت عدم دریافت مطالباتش در تمرین حاضر نشده بود با حضور بازیکنان جدید در زمین شماره دو آزادی آغاز شد.

* میثم مجیدی، هافبک جدید استقلال برای اولین بار در تمرین این تیم حاضر شد.

* فرزاد مجیدی، آنالیزور استقلال با وجود حل مشکلاتش و قول همکاری در تمرین نیز حاضر نیست.

* تمرین با صحبت های پرویز مظلومی با بازیکنان آغاز شد.

* آتیلا حجازی که شایعه انصرافش قوت گرفته، همچنان در تمرینات حاضر نمی شود.

*پس از صحبت های پرویز مظلومی، مجید صالح هم دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و جزییات تمرین امروز را به اطلاع بازیکنان رساند.

*علیرضا رمضانی، محسن کریمی و آرش برهانی پس از گرم کردن با بازیکنان تیم به صورت اختصاصی به دویدن دور زمین پرداختند.

*حرکات نرمشی و استارت های کوتاه بخش بعدی تمرین صبح استقلال بود.

*پرویز مظلومی و سیروس دین محمدی در مدت زمانی که بازیکنان تیم مشغول گرم کردن بودند در ضلع شرقی زمین به گفت و گو مشغول شدند.

*وحید طالب لو با استوک های قرمز و آبی در تمرین امروز حاضر شده است.

*بخش بعدی تمرین امروز پاس های قطری بازیکنان به مرکز مربع بزرگی بود که در چهار گوشه آن به صورت دو به دو قرار گرفته و پس از پاس دادن به ضلع کناری خود از مرکز محوطه مشخص شده به قطر دیگر مربع جابه جا می شدند.

*محمد نوازی که به همراه مجید صالح مشغول قرار دادن مخروط ها و طراحی تمرین بود همزمان با مدد جباری شوخی می کرد و سربه سر او می گذاشت. نوازی سپس به دلیل کمبود بازیکن در انجام تمرین با سایر بازیکنان مشغول پاسکاری شد.

*آرش برهانی که از ناحیه کشاله پای چپ احساس درد می کرد این مشکل را با امیر مهریزی، ماساژور تیم و عضو کادر پزشکی استقلال، در میان گذاشت.

*اعضای تیم ملی ووشوی کشورمان در خلال برگزاری تمرین استقلال مشغول انجام بازی فوتبال شدند که این امر توجه بازیکنان استقلال را نیز به خود جلب کرده و به تحلیل عملکرد بازی آنها در حین دویدن می پرداختند.

*امین حاج محمدی که در تمرین دیروز غیبت داشت و سفری به مشهد مقدس داشت امروز از ابتدای تمرین کنار سایر بازیکنان حضور یافت و تمریناتش را انجام داد.

*آرش برهانی پس از دویدن به صورت اختصاصی دقایقی در خصوص آسیب دیدگی اش با بدنساز تیم به گفت و گو پرداخت و جزییات مصدومیتش را با او در میان گذاشت. اصغر قربان علی پور سپس به همراه آرش برهانی در ضلع جنوبی زمین به انجام تمرینات اختصاصی روی عضلات شکم مشغول شد.

*محسن کریمی که از ناحیه عضلات بخش تحتانی شکم دچار آسیب دیدگی بود در گفت و گویی کوتاه با آرش برهانی که از او درباره وضعیت آسیب دیدگی اش سوال می کرد، گفت تشخیص پزشک این بود که نیازی به عمل جراحی ندارم و می توانم آسیب دیدگی ام با انجام تمرینات بدنسازی برطرف کنم.

*بازیکنان استقلال پس از انجام تمرین پاسکاری در محوطه مربع شکل با پوشیدن کاورهای نارنجی و فسفری به دو تیم تقسیم شده و زیر نظر کادر فنی به انجام بازی آقاوسط مشغول شدند. این بازی به دلیل تعداد زیاد بازیکنان در محوطه ای به اندازه نصف یک زمین فوتبال انجام می شد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.