گزارش تمرین استقلال در اولین حضور چشمی

تمرین-تیم-فوتبال-استقلال

تمرینات تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۸ امروز در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی زیر نظر پرویز مظلومی پیگیری شد .

علیرضا اکبرپور مهاجم محبوب و سابق آبی پوشان که به همراه سیروس دین‌محمدی به محل تمرین استقلال آمده بود پس از خوش و بش با پرویز مظلومی و بازیکنان استقلال، محل تمرین را ترک کرد.

*میثم مجیدی قبل از شروع تمرین آبی‌پوشان برای دقایقی با مظلومی گفت‌وگو کرد. وی از سرمربی استقلال اجازه گرفت که فردا در محل تمرین شرکت نکند و برای کار تسویه حساب خود با استقلال خوزستان راهی شهر اهواز شود.

*علیرضا رمضانی و محسن کریمی دو بازیکن جوان استقلال امروز به صورت اختصاصی تمرین کردند.

*از زمانی که رحمتی با استقلال قرارداد بسته وی زیر نظر ترابپور همزمان با طالب‌لو تمرین نکرده بود ولی امروز این اتفاق رخ داد و در تمرین نوبت عصر هر دو گلر آبی‌پوشان زیر نظر مربی گلرها تمرین دروازه‌بانی انجام دادند.

*با توجه به غیبت هواداران و اهالی رسانه در محل تمرین امروز، سکوت خاصی در ورزشگاه آزادی حکم‌فرما بود.

*روزبه چشمی مدافع هافبک فصل گذشته صبای قم که دیروز با استقلال قرارداد امضا کرد امروز اولین تمرین خود را با آبی‌پوشان انجام داد.

*مگویان مدافع ارمنستانی آبی‌پوشان که در جریان تمرین صبح دچار آسیب‌دیدگی شد پس از معاینه توسط کادر پزشکی، مجدداً در کنار استقلالی‌ها تمرین کرد.

*در ابتدای تمرین، بازیکنان زیر نظر قربان‌علی‌پور به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند و سپس در حالی‌که مظلومی نظاره گر کار آنها بود کار تاکتیکی انجام دادند، در بخش بعد مجید صالح بازیکنان را به دو گروه تقسیم کرد و فوتبال درون تیمی را برای آنها در نظر گرفت.

*تیم فوتبال استقلال فردا صبح در سالن وزنه آکادمی ملی المپیک کار بدنسازی انجام می‌دهد و آبی‌پوشان تا روز شنبه استراحت خواهند کرد.

قرار است استقلال روز سه‌شنبه برای برپایی اردویی ۱۰ روزه راهی کردان کرج شود.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.