گزارش تمرین استقلال در حضور مربیان تیم ملی

تمرین

تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برگزار شد.
* پرویز مظلومی سرمربی تیم استقلال حدود ۵ دقیقه برای بازیکنان در ابتدای تمرین صحبت کرد و از بازیکنان خواست با تمرکز بالا در تمرینات باقی مانده تا دیدار مقابل استقلال اهوازحاضر شوند تا بتوانند با آمادگی بالا به مصاف این تیم اهوازی بروند.
* سجاد شهباززاده مهاجم مصدوم استقلال امروز هم مانند روزهای گذشته به دویدن دور زمین پرداخت.وی دیدار مقابل استقلال اهواز را نیز از دست داده است.
* منصور پورحیدری سرپرست تیم استقلال که روز گذشته در تمرین حضور نداشت امروز بار دیگر در تمرینات شرکت کرد.
* دن گاسپار و مارکار آقاجانیان مربیان تیم ملی در تمرین استقلال حضور یافتند. پرویز مظلومی به محض دیدن آنها به سمت مربیان تیم ملی رفت و برخورد گرمی با آنها داشت.
به غیر از پرویز مظلومی، سایر اعضای کادر فنی استقلال هم با مربیان تیم ملی گفت و گو کردند. گاسپار و آقاجانیان بعد از صحبت با مربیان استقلال به روی سکوها رفته و تمرین را نظاره کردند.
* دروازه بانان استقلال همانند روزها گذشته ۴۵ دقیقه زودتر زیر نظر حسین ترابپور به تمرینات اختصاصی پرداختند.
* کرار جاسم امروز با لباس ورزشی در تمرین حضور یافت و تمرین را نظاره کرد. تکلیف کرار برای دیدار مقابل استقلال اهواز فردا مشخص می شود.
* بازیکنان در آغاز تمرین به دویدن دور زمین پرداخته و سپس در سه گروه به تمرین آقا وسط پرداختند. مرحله بعدی تمرین فوتبال درون تیمی بود که با نظارت مستقیم خود مظلومی صورت گرفت به طوری که اگر بازیکنی دچار اشتباه می شد سرمربی استقلال به وی تذکر می داد.
* میلاد فخرالدینی یکی از بازیکنان آماده تمرین بود به نظر می رسد پس از سه هفته غیبت می تواند در بازی مقابل استقلال اهواز به میدان برود.
* در ۱۵ دقیقه پایانی تمرین بازیکنان به تمرین سانتر از جناحین پرداختند. خسرو حیدری و میلاد فخرالدینی از یک سو و یعقوب کریمی و میثم مجیدی از سوی دیگر توپ رابرای سایر بازیکنان ارسال می کردند. آنهاباید با ضربه سر توپ را تبدیل به گل می کردند.
با توجه به اینکه پرواز استقلال ساعت ۱۵ روز پنجشنبه خواهد بود آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال پیش از سفر به اهواز صبح روز پنجشنبه در تهران برگزار خواهد شد.

تلگرام استقلال

2 دیدگاه برای “گزارش تمرین استقلال در حضور مربیان تیم ملی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.